Nekromanti Relax

Grog

Swordsman
Joined
7 Dec 2003
Messages
505
Location
Munchen
a. Sex.
b. Om jag har lite mer tid så tar jag en lokal alptopp om det är sommar, under vintern söker jag upp en bra offpistbacke att skida nedför. Är det rätt sällskap kan man kombinera med alternativ a.
c. Åker hem till släkten som matar mig.
d. Seglar.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
- sex.
- via kvalitativa hörlurar ligga i soffan, blunda, och lyssna på bra filmmusik utan att störas, på hög volym
- spela Civ4
 
G

Guest

Guest
Antagligen brukar jag spela rollspel eller så tar jag och min sambo och röker en riktigt rejäl fet. Det är höjden av avkoppling det...
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
En ideal fredag har jag jobbat och skolat mig hela veckan och är alltså ganska sliten. När jag kommer hem cirka 1635 parkerar jag arslet framför datorn och reser mig bara för sömn, mat och biologiska funktioner.

Ungefär klockan 17 är min fredagspizza klar (fryspizza, såklart. Måste vakta kalorierna) och jag dricker en öl till (åt helvete med kaloribesparingen! Här gäller kvalitet.) och jag smörjer mitt krås. Klockan 1715 är jag mätt, belåten, och milt ölbuzzad. Klockan 1720 bestämmer jag mig för att lägga mig en stund på sängen. Klockan 172015 sover jag som ett barn. 1900 vaknar jag, sätter mig vid datorn och är nu pigg och fräsch och orkar spela World of Warcraft hela natten. WoW är nämligen bland det hjärndödaste man kan spela, även om man kör något "riktigt". Särskilt om jag kör med min magiker. Då behöver jag bara trycka på "3" hela tiden och då och då byta gubbe att skjuta på. Avslappnande. Sen sover jag länge, sen spelar jag mer WoW. Sen sover jag inte lika länge, sen spelar jag mer WoW. Har jag tur får jag ligga, men i mitt fall ser jag inte sex som något avslappnande (jag måste härja ut i natten och sen kan jag inte svara för Marco et al men i mitt fall går det ganska vilt till under själva akten. Efteråt är jag däremot jävligt avslappnad, sen blir jag helt uppstissad av alla endorfiner. Hemskt.)
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,885
Location
Port Kad, The Rim
Fredagskvällsmys: Så ska det låta på teve, trängs med tre barn och hustru i soffan. Småtjejerna går loss och rockar till musiken framför teven. Hembakt kladdkaka och apelsinläsk på sidobordet. Ett riktigt Svensson-liv, alltså :gremwink:
 

Saxifrage

Hero
Joined
7 May 2003
Messages
1,561
Location
Stockholm
Not quite...

Hembakt kladdkaka och apelsinläsk på sidobordet.

Apelsinläsk? Till kladdkaka??? Det vet väl alla att man till kladdkaka dricker kall lättmjölk?

Näe, det där Svenssonlivet lurar inte mig. Det är helt uppenbart att vi här pratar om någon slags underlig domedagssekt i usel förklädnad. :gremwink:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,723
Re: Not quite...

Det vet väl alla att man till kladdkaka dricker kall lättmjölk?
Lättmjölk? Drar du mig i benet eller? Varför inte minimjölk på direkten? Eller vatten med lite vitt i? Nä nä... mellan eller uppåt. Ska det vara mjölk så ska det vara mjölk. Sen tycker jag inte det är nåt problem med apelsinläsk till kladdkaka. Även om det finns klart roligare kakor. :gremtongue:
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Re: Myulk [ANT,OT]

"Lättmjölk? Drar du mig i benet eller? Varför inte minimjölk på direkten? Eller vatten med lite vitt i? Nä nä... mellan eller uppåt."

Damn straight! Mjölk ska vara mjölk!
 
Top