Hmmm.. såg för en stund sedan att någon skrivit ett inlägg och förklarat i detsamma att han ansåg färdigheten 'rekylfria vapen' vara oanvänbar.
Jag anser att färdigheten är väldigt användbar och har vid flertalet gånger själv använt den vid exempelvis överfall på fordonskolonner, byggnader osv.
Problemet är ju att det inte medföljer några exempel på rekylfria vapen i Neotech och det gjorde mig aningen besviken ibörjan. Dock var jag inte handfallen utan överförde några rekylfria vapen från dagens verklighet till spelet. Kommer antagligen att släppa denna tilläggsmodul till Neotech via scenariobanken vid ett senare tillfälle... Håller just nu på att korrigera olika skadevärden osv..
Själva färdigheten är det dock inget fel på, tvärtom.
Jag anser att färdigheten är väldigt användbar och har vid flertalet gånger själv använt den vid exempelvis överfall på fordonskolonner, byggnader osv.
Problemet är ju att det inte medföljer några exempel på rekylfria vapen i Neotech och det gjorde mig aningen besviken ibörjan. Dock var jag inte handfallen utan överförde några rekylfria vapen från dagens verklighet till spelet. Kommer antagligen att släppa denna tilläggsmodul till Neotech via scenariobanken vid ett senare tillfälle... Håller just nu på att korrigera olika skadevärden osv..
Själva färdigheten är det dock inget fel på, tvärtom.
men men jag har också gort lite egna skit grejer som exploderar som helvete 
Precis, inte köper jag grundboken till n1, då jag har tillgång till 2an.. Dessutom är det inte särskilt svårt att konvertera raketgevär till Neotech, med den mycket kompetenta regelsamling som spelet faktiskt innehåller.
