Nekromanti Regler...

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ursäkta om jag var oklar..

Jag tycker att alla ska få tycka som dom vill -Det var ju därför jag gjorde min post.

Oseriöst rollspelande? Det låter nästan som regelslaktaren får sin spelstil nedvärderad, förklarad dålig. Sånt är aldrig kul.

Men, du är ju en sån klok människa /images/icons/smile.gif så jag är säker på att du inte menade något sådant. Klaga på folk leder ju inte till så mycket, och alla på det här forumet har ju hört att "man inte ska nedvärdera andras spelsätt", så jag postade mest för att stötta regelslaktaren.



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Oseriösa och fåniga inlägg

Du lyssnar inte särskilt väl eller hur? Jag har, under denna diskution ett flertal gånger sagt att han får göra som han vill. Eftersom jag inte kommer spela med honom så behöver han inte bry sig om vad jag säger. Men han frågade faktiskt om vad VI tyckte. Jag tycker såhär.

Man blir ju sur.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Re: Eh...

Men det är ju det vi snackar om! KLart det ska finnas en risk att dö, hur skoj skulle det vara annars. Ingen spänning!

Ergo: tärningsslag är viktiga för att spelarna skall klara sitt uppdrag. som sagt...
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Re: Oseriösa och fåniga inlägg

Jag har, under denna diskution ett flertal gånger sagt att han får göra som han vill.

Du har även postulerat hur "man" spelar en karaktär på rätt sätt, att "man" inte slåss så mycket i äventyr osv...

Om du bara vill tala om din egen åsikt rekommenderar jag att du överväger att använda ordet "jag" i stället. Mindre förvirring så :)
 

Alvdräpe

Veteran
Joined
16 Feb 2001
Messages
69
Re: Ännu ett fånigt inlägg

"(varför 'gay'?, Homofobi?)"

GAY-Poäng= Göra Avatarex Yster-Poäng.
 
Top