Nekromanti Regelortodoxa admins och moddare?

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: De är födda gnälliga? [NT]

börjar tröttna på Skuggvargs kamp mot "överheten och orättvisan"
Tycker du att jag kämpar så mycket? Jag bara talar om för dem vad jag tycker. Apropå kampen mot överheten och orättvisan, har jag ett eget politiskt parti för just det syftet. Är det fel att kämpa mot överheten och orättvisor?

/Skuggvarg
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: De är födda gnälliga? [NT]

När utgångspunkten är: "Jag skiter i alla andra så länge jag har det bra", är det det IMHO
Visst är det det, men menar du verkligen att det är så jag tycker. Att jag skiter i alla andra så länge jag får som jag vill? Välkommen att ta en titt på mitt partiprogram, sen kan du komma tillbaka och försöka kalla mig egoistisk.

/Skuggvarg - ber om ursäkt för att här blev OT
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Re: De är födda gnälliga? [NT]

Det här har ingenting med din politiska läggning att göra. Det handlar om din attityd på forumet, som är den enda jag kan bedöma eftersom jag inte träffat dig i verkligheten.
Som det är nu gnäller du för att du inte får skriva irrelevanta inlägg som kan verka stötande för andra (detta eftersom åtm. jag ibland blir riktigt less på dina OT-inlägg som är långt mycket mer OT, och inte sällan stötande, än de andra OT-användare som skrivit i denhär tråden). Det är inte demokrati. Men som sagt handlar det inte om politik.
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: De är födda gnälliga? [NT]

Då missbedömer du min attityd. Att du sen stör dig mer på mig än andra OT-skrivare må vara hänt, vi kanske har något emot varandra för irritationen är tidvis ömsesidig. Gläd dig dock vid det faktum att jag kommer att anstränga mig för att skriva mycket mindre OT nu än förut.

/Skuggvarg - som därmed anser diskussionen vara ganska avslutad, om inte BD har något väldigt viktigt att tillägga
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Skärpning i ledet.

Borde jag göra det?

Du gör det du känner att du vill göra. Jag är inte här för att
peta på enskilda individer, det kan jag göra genom privata
meddelanden. Jag talar bara om forumet som helhet.

Jag själv har gått väldigt OT väldigt många gånger, och detta
har jag svalt med det bittraste av viner.

/Alexander Gyhlesten
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Gestapo kliver in.

Okej, till att börja med: Kunde ingen ha tagit bort NT ur
rubriken tidigare :gremwink:

Skuggvarg, det är okej att klaga så länge man har någon
vettig anledning bakom det. Vi moderatorer har gjort klart för
de flesta, hoppas jag i varje fall, som läst just den här tråden
(finns ett antal personer på andra forum som borde ha läst
den) att vi inte vill se OT i den frekvens den visat sig i hitintills.
Vi har även försökt förklara varför. Så Skuggvarg, vad är det
som är så orättvist?

/Alexander Gyhlesten
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Och tro mig...

Ni vill inte att Herr Gardener plockar fram stora krattan.

/Alexander Gyhlesten, medlem i Högvakten
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Gestapo kliver in.

Svar: Jo, vi kunde ha tagit bort NT ur rubriken, men det blir sällan av, pga ren lathet. Det verkar som de flesta gör den tabben.

Det jag har gnällt på är väl månne den lägre toleransnivån, men jag har själv lovat att skärpa mig.
Orättvisa har jag inte gnällt på (inte just nu iaf), det var Blackie som började mumla om att han tycker att jag gnäller för mycket om orättvisor och sånt.
Från början handlade den här lilla utläggningen om att jag muttrade till Krille att admins och modders alltid gnäller.
Jag skyller på en muterad tråd och drar mig tillbaka, det blev visst lite missuppfattningar här.

/Skuggvarg
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: För all del..

Men, det är ju det vi har sagt hela tiden. Håller du med oss
nu eller är vi fortfarande gnällsäckar hela högen?

/Alexander Gyhlesten
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: För all del..

Jag har hela tiden ansett att OT är trevligt så länge det inte går till överdrift. Däremot har vi haft olika toleransnivåer vad gäller OT. Min toleransnivå har nu (något motvilligt) anpassats till er nivå.

Och ja, ni är och förblir gnällsäckar, i mina ögon. Det är ett omdöme ni har "arbetat för" under lång tid nu, så det handlar inte enbart om det här med OT utan mer om den övergripande attityden.

/Skuggvarg (kan vi inte lägga ner det här tjafset nu? Det tar bara upp onödig tid och energi, som jag ser det...)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: För all del..

Såvärst gnällaiga är ni ju inte. Det tycker jag är fel ord... Men nån konsig låsning har nui nog lyckats med, kommer tyvärr inte på nån specifik tråd..
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Den intressanta diskutionen..

För min del så tycker jag att sådana disskutioner är intressanta faktsitk... Man kan ju få diverse uppslag till t. ex äventyer eller nått... :gremgrin:
Det som är mer jobbigt isåfall är att försöka plöja igenom dem..
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Gnäll?

Det är faen rätta takter det! Så ska de tas!

/Herr Balderk, har gått över till den vinnande sidan :gremwink:
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Bra!

endast sakliga kommentarer för att förtydliga eventuella "oklara" låsningar. annars låsning utan kommentarer (vill man veta varför kan man göra lämpliga förfrågningar, men i de flesta fall vet man nog varför)- alltför läxande kommentarer gör en nog bara sur, en tyst låsning accepteras lättare utan tjafs.. :gremsmile:
 
Top