WH Ranka alla Space Marine ordenskapitel

Emperor's Shadows
Gimmick: Enormt vackert designade.

Färger: Svart med en massa detaljer i andra färger.

Symbol: En papyrus med ett motiv med text och ett träd i japansk stil är spänt fast över axelklaffen.

Skapade av Victoria Lamb som också har företaget Victoria Miniatures och de vinnare i en tävling där ett nytt Space Marine ordenskapitel skulle skapas (men de är med i ett annat sammanhang också så de är definitivt canon). De har typ ingen bakgrund men de ser otroliga ut. Alltså, de ser fantastiska ut. Otroligt svåra att måla men wow.

A

Emperor's Shields
Gimmick: Fula! De finns!

Färger: *Kräks* Okej… Okej de är *Kräks* Hälften gala gröna, hälften urin gula med ketchupflaska röd hjälm och svarta detaljer. Om barn på dagis hade färglagt en bild av Space Marines hade de andra barnen retat barnet som målade det här.

Symbol: En röd skalle på siluetten av en polisbricka? Det är inte bra, men det är bättre än färgerna.

De har inte en bakgrund för vem kan älska något så här fult nog att ge dem en bakgrund?

F

Emperor's Shadows
Gimmick: Enormt vackert designade.

Färger: Svart med en massa detaljer i andra färger.

Symbol: En papyrus med ett motiv med text och ett träd i japansk stil är spänt fast över axelklaffen.

Skapade av Victoria Lamb som också har företaget Victoria Miniatures och de vinnare i en tävling där ett nytt Space Marine ordenskapitel skulle skapas (men de är med i ett annat sammanhang också så de är definitivt canon). De har typ ingen bakgrund men de ser otroliga ut. Alltså, de ser fantastiska ut. Otroligt svåra att måla men wow.

A
Jag har varit kontakt med henne, hennes inspiration för deras symbol var herr Miyagis bonsai-träd mon.

tror du behöver utöka dina referenser om det första du tänker på när du sker en sköld är en polisbricka.

Jag försöker göra kul beskrivningar och var underhållande här! 😂 Jag fattar att det är menat att vara en sköld. Men det ser ut som en polisbricka och det är mycket roligare att beskriva det på det sättet. Liksom, vill folk ha en torrare beskrivning så är det inte som att det inte är tillgängligt.

Jag försöker göra kul beskrivningar och var underhållande här! 😂 Jag fattar att det är menat att vara en sköld. Men det ser ut som en polisbricka och det är mycket roligare att beskriva det på det sättet. Liksom, vill folk ha en torrare beskrivning så är det inte som att det inte är tillgängligt.
Förstår det. Skulle lagt till en smily som visade att jag inte var seriös m min kommentar.

Färger: *Kräks* Okej… Okej de är *Kräks* Hälften gala gröna, hälften urin gula med ketchupflaska röd hjälm och svarta detaljer. Om barn på dagis hade färglagt en bild av Space Marines hade de andra barnen retat barnet som målade det här.
Jag gillar det. Inte det bästa färgschemat men något som är bra som ett exemple på hur man kan göra o heraldiskt sett är grunt o gul bättre en grönt och blått. Sean kan hjälmfärgen möjligen vara något de ändrar, eftersom rött är 3:e kompaniets färg o den avbildade är från 3:e kompaniet, så det kan var så att de har hjälmfägen som kompani markör.

Back