Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

Yepyep, vi har haft konferens här i grytet och beslutade enhälligt att vi ville ge er illusionen av att ni stackare har en chans att vinna. Så häng oss i följande ordning: Octa - Brynolf - Häger så får vi se hur länge er obehaglige lille Roland klarar sig. Go!

Yepyep, vi har haft konferens här i grytet och beslutade enhälligt att vi ville ge er illusionen av att ni stackare har en chans att vinna. Så häng oss i följande ordning: Octa - Brynolf - Häger så får vi se hur länge er obehaglige lille Roland klarar sig. Go!
När varulvsspel blir ett DPS-race för att använda datorspels termologi.

Okej, jag tänker att vi kan avsluta så får ni era tre skott, eller vill ni spela ut det här i förhoppningen att någon av oss ska försäga sig?

Jag vet inte om jag har inspiration för tre rundor till av shitposting och trams

Haha vad fan? Det här är AVANCERAT bus!

Är det Basse som föreslagit det här? Är det hämnd?

Jag ska förresten iväg och tattelura mig idag (pga cool och hårdrock, samt även boomer med en boomeruppfattning om vad som gör någon cool och hårdrock) och kommer vara lite AFK på eftermiddagen.

Okej, jag tänker att vi kan avsluta så får ni era tre skott, eller vill ni spela ut det här i förhoppningen att någon av oss ska försäga sig?
Det är ju redan det de försöker med.

Jag ska förresten iväg och tattelura mig idag (pga cool och hårdrock, samt även boomer med en boomeruppfattning om vad som gör någon cool och hårdrock) och kommer vara lite AFK på eftermiddagen.

Vad blir det? Om du inte bestämt dig föreslår jag en avbildning av den mäktige sillkungen!

Vill ni att jag ska peka på poster där jag grönat mig? 😘

Vad blir det? Om du inte bestämt dig föreslår jag en avbildning av den mäktige sillkungen!
bra idé! Lite sent att ändra nu men sparar till framtiden.

Det blir såklart en dödskalle, pga cool, hårdrock och boomer

Jo, det fattar jag. Men om de har ballar och inte bara är snörpta voffar som kissar inne så får de fan köra sina tre skott nu. Jag orkar inte shitposta mer.
Hur mår nerverna? Skotten kommer i sinom tid. Var så säker. Den som väntar på något gott…

Er tredjeman verkar inte lika säker på att det är en bra idé. Ni får nog komma överens i ulvchatten om det först.

Jo, det fattar jag. Men om de har ballar och inte bara är snörpta voffar som kissar inne så får de fan köra sina tre skott nu. Jag orkar inte shitposta mer.
Jag tror ju att det tyvärr är tillräckligt mycket spel kvar efter de har kört sina båda skott (och egentligen redan efter första om vi tar siarens dilemma i beaktande) att vi nog inte kan snabbspola båten fram till slutet. Men vi kanske kan korta rundorna om @Basenanji föreslår det och alla (typ) tummar upp förslaget?

Back