Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

Undrar om byn ska knipa nu och bara rösta. Vi har ju väldigt många gratismål.

Så kanske det är, men jag är ju med och spelar spel för att jag tycker att det är kul att spela :) Att inte-spela är en tråkig taktik även om jag är med på att det idag kunde vara en bra grej :)

Bra nattmordsval, ulvgenget. 👏

Sen: alla outade siare får redogöra för hur sig. Vad har de siat, vad har de fått för resultat. Båda rundorna.

Skärpning nu. Har varit jävligt flamsigt tycker jag.
Det här var jätteroligt skrivet på riktigt, så jag måste svara och berätta att jag inte kan sluta fnissa. En skrattemoji är inte tillräcklig

Jag kan berätta senare också. Jag har inte koll på matematiken. Men utgår från att vi bör sitta trygga om en ulv ryker? Eller?
Vi är inte trygga nån runda 😄 Men vi kan ju bättra på oddsen genom att ge så lite info som möjligt.

Yiiihaaa! 1 nere och ”bara” 3 kvar. 😬

Är jag helt ute och cyklar nu igen eller kan det vara så att Octa är vår verklige siare och att Vimes är röd. Varför kan inte både Vimes och Antrox vara röda?

Hursom, skummast på fältet:

Röst: @RasmusL

Nu vill det till en myyycket bra förklaring från din sida.

Och Isaac, kan du förklara mysteriet med de tre siarna!

Jag är en otroligt inspirerande person. Så alla vill ju liksom vara lika cool som jag. Min aura, folk kände av den och fick feeling. Så mass-outa de att de var siare, då det egentligen var så att deras medvetande smälte samman med mitt en sekund där jag lyckades nå upplysning.

Jag har ingen aning vad sjutton Octa och Rasmus hålls med.

Jag kan berätta senare också. Jag har inte koll på matematiken. Men utgår från att vi bör sitta trygga om en ulv ryker? Eller?
Men att dela siandet ger ju mer info för Octas mord. Helt rätt att hålla siandet till nästa runda.
Jag menar alltså att du riskerar att bli nattmördad av octa när han åker ut.

Jag tror det gynnar oss om ulvarna gör så, så jag är egentligen för det bytet. Men du får ta med det i beräkningen när du väger om det är lägligt att meddela.

Yiiihaaa! 1 nere och ”bara” 3 kvar. 😬

Är jag helt ute och cyklar nu igen eller kan det vara så att Octa är vår verklige siare och att Vimes är röd. Varför kan inte både Vimes och Antrox vara röda?

Hursom, skummast på fältet:

Röst: @RasmusL

Nu vill det till en myyycket bra förklaring från din sida.

Men det ÄR inte tre siare jag ville skydda Isaac som outade helt I onödan,och om det är en dubbel-ulv-komplott där de båda är ulvar så är det ju coolt men nej jag är givetvis ingen siare :)

Du kan inte rimligen tänka att jag ska röstas ut efter att octagonal bokstavligen skrivit att hen är ulv xD

Hörrni! Om någon av de outade siarna vill ta tillbaka sin outning tänker jag att det är cool att göra det. Säg att ni fick feeling bara så vänder vi blad bara.

Men det ÄR inte tre siare jag ville skydda Isaac som outade helt I onödan,och om det är en dubbel-ulv-komplott där de båda är ulvar så är det ju coolt men nej jag är givetvis ingen siare :)
Kan du förklara en gång till vad du sysslade med. Steg för steg. Pedagogiskt.

Back