Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

Basenanji

Spökfurste
”Ha! Där fick jag dig!” säger spionchefen tyst för sig själv medan nattens regn smattrar mot fönstren. Ute hörs enstaka ljud från ensamma bilar vars strålkastare speglar sig i gatornas vatten.

Men något är fortfarande fel. Förrädaren verkar ha haft kontakt med någon annan. Eller några andra?

Plötsligt skräller telefonen till, men det enda spionchefen hör är gurglingar och enstaka stavelser omöjliga att uttyda. Ett mord har ägt rum! En av agenterna, Sidd, har likviderats!

Vi tackar @Anthrox och @Sidd för spel och de får gärna ge upp ett gutturalt läte i onomatopoetisk form eller ladda upp en bild som harmonierar med spelets tematik, men inte avslöja något spelrelaterat.

Deltagare

@Anthrox, utröstad, förrädare
@Big Mama
@Brynolf
@fjodorsenuba
@Hägerstrand
@Impetigo, utröstad, agent
@Octagonal
@RasmusL
@Sidd, nattmördad, agent
@Sysp
@Sömnige Isaac
@Vimes

Den här rundan slutar torsdag 18/9 kl. 21.00.

Länk till röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/86114

Kan vi alla mörda den lögnaktiga siaren nu. Jag tänker inte ens tänka tanken att flytta min röst från honom. Jag vägrar, för jag vet att här har vi en ulv.

Det är bara att ducka kulorna nu. Octa måste ut. I nästa runda kan vi börja diskutera igen om vi är osäkra på nästa mål.

Men de får ju ett skott från Octa först. Ge dem ingen mer info så deras chanser ökar.

Back