Tankar.
Sidd, jag har alltid Sidd som huvudmisstänkt, det är något som etsat sig fast i min essens. Men jag tror inte att Sidd är skum, inte utifrån det som kommit fram hittills. Snarare tror jag Sidds otroligt dåliga läsning av regler och reaktion på vad som hänt i spelet hänger samman med tidsbrist. Känns mer som en Sidd som inte haft tid eller förmåga att delta fullt ut, eller en Sidd som skumläst och tänkt att allt fungerar som alltid.
Stradh, har ingen riktig aning om vad han hålls med. Känns som Stradh hängt upp sig på Anth av outgrundlig anledning. Inte riktigt förstått vad det är Stradh pekar på. Men känns mer som det är missförstånd eller något annat som ligger bakom. Skulle en ulv försöka plocka en outade och oemotsagd spelare? Känns inte som ett genialt ulvdrag, känns mer som ett förvirrat bybodrag.
Octa, här tror jag Anth gjorde en bra spaning. Om jag inte blandar ihop nu så gick Octa ut med en hemlighet, men när folk började outa så blev det väldigt tyst. Något skaver här, särskilt med tanke på den radioskugga som Anth presenterade.
Av dessa så är väl Octa den som är mest skum i mina ögon. Har dock inte kikat röstläget, men kommer oavsett ha Octa lite under luppen.