TomasFriaLigan
Ligist
Kickstartern för Mutant: Genlab Alpha (på engelska) har startat! Hjälp oss gärna att sprida ordet till alla utlänska gamers ni känner. 

Eksem;n148812 said:Borde det inte vara "Genelab" och inte "Genlab"? Eller har jag missförstått namnet?
Eksem;n148812 said:Borde det inte vara "Genelab" och inte "Genlab"? Eller har jag missförstått namnet?
Fenhorn;n148795 said:Gör en promotion på RPGnet också, det finns några spelare som hänger där har jag märkt.
TomasFriaLigan;n148820 said:Vi har fört den diskussionen med Modiphius, och de tyckte att "Genlab" funkar alldeles utmärkt. Lite mer tvetydigt, kanske. Så vi kör på det.![]()
TomasFriaLigan;n162640 said:Hej alla!
Nu återstår bara ett dygn av den internationella kickstartern för Mutant: Genlab Alpha. Vi har redan låst upp 17 stretchgoals, men vi har ett kvar!
Även ni som redan har den svenska utgåvan av Genlab Alfa kan delta i denna kickstarter - man kan köpa en super-sized poster (70 x 100 cm) av Simon Stålenhags grymma omslagsbild till den kommande nya Startboxen för Mutant: År Noll – och det till reducerat introduktionspris.
Du hittar kickstartern här – använd pledge-nivån SOMETHING FOR THE SWEDES för att beställa postern.
PS. Om du redan deltar i kickstartern kan du köpa postern för samma låga introduktionspris i vår webshop.
Näst översta alternativet. 150 kronor + frakt.Magnamund;n162723 said:Jag kollar på ks-sidan men kan inte hitta nån Something for the swedes-pledge. Är jag blind?
TomasFriaLigan;n162953 said:It's all over! Resultat: 1010 backers och 755 002 kr.
TomasFriaLigan;n162953 said:It's all over! Resultat: 1010 backers och 755 002 kr.