Nekromanti [Promotion] Mutant: Genlab Alpha på Kickstarter!

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Joined
5 Jun 2011
Messages
207
Location
Mariestad
Gör en promotion på RPGnet också, det finns några spelare som hänger där har jag märkt.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Borde det inte vara "Genelab" och inte "Genlab"? Eller har jag missförstått namnet?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Eksem;n148812 said:
Borde det inte vara "Genelab" och inte "Genlab"? Eller har jag missförstått namnet?
Emedan jag håller med Eksem till fullo, så har vi ju saker som InGen, så även på engelska är gen som förkortning på genteics inte utan prejudikat.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
Eksem;n148812 said:
Borde det inte vara "Genelab" och inte "Genlab"? Eller har jag missförstått namnet?
Vi har fört den diskussionen med Modiphius, och de tyckte att "Genlab" funkar alldeles utmärkt. Lite mer tvetydigt, kanske. Så vi kör på det. :)
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
Nöjer mig personligen med min svenska version men hoppas på stor framgång för er!
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
TomasFriaLigan;n148820 said:
Vi har fört den diskussionen med Modiphius, och de tyckte att "Genlab" funkar alldeles utmärkt. Lite mer tvetydigt, kanske. Så vi kör på det. :)

Vi på Skepnad Studios tycker svenska funkar utmärkt utomlands. Modiphius har bra smak.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
Hej alla!

Nu återstår bara ett dygn av den internationella kickstartern för Mutant: Genlab Alpha. Vi har redan låst upp 17 stretchgoals, men vi har ett kvar!

Även ni som redan har den svenska utgåvan av Genlab Alfa kan delta i denna kickstarter - man kan köpa en super-sized poster (70 x 100 cm) av Simon Stålenhags grymma omslagsbild till den kommande nya Startboxen för Mutant: År Noll – och det till reducerat introduktionspris.

Du hittar kickstartern här – använd pledge-nivån SOMETHING FOR THE SWEDES för att beställa postern.

PS. Om du redan deltar i kickstartern kan du köpa postern för samma låga introduktionspris i vår webshop.
 

Mekanurg

You can add up the parts; you won’t have the sum
Joined
17 May 2000
Messages
7,858
Location
Port Kad, The Rim
TomasFriaLigan;n162640 said:
Hej alla!

Nu återstår bara ett dygn av den internationella kickstartern för Mutant: Genlab Alpha. Vi har redan låst upp 17 stretchgoals, men vi har ett kvar!

Även ni som redan har den svenska utgåvan av Genlab Alfa kan delta i denna kickstarter - man kan köpa en super-sized poster (70 x 100 cm) av Simon Stålenhags grymma omslagsbild till den kommande nya Startboxen för Mutant: År Noll – och det till reducerat introduktionspris.

Du hittar kickstartern här – använd pledge-nivån SOMETHING FOR THE SWEDES för att beställa postern.

PS. Om du redan deltar i kickstartern kan du köpa postern för samma låga introduktionspris i vår webshop.
Det här ska bli kul att skåda. Dessutom, trevligt att min Doktor Liv kom med även i den engelska utgåvan. Cheerio! :cool:
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Jag kollar på ks-sidan men kan inte hitta nån Something for the swedes-pledge. Är jag blind?
 
Top