Nekromanti [PROMOTION] MÖRK BORG på Kickstarter

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Leon;n321269 said:
Backat - grymt coolt och härligt att det går som tåget :) ser fram att läsa vad de tvehövdade basiliskerna har att säga!
Härligt, tack! Du kan ju redan nu läsa deras allt annat än muntra profetia i ett av våra exempeluppslag. Men mer olycka kommer i höst :)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,573
Khan;n323380 said:
(Jag har själv vid något tillfälle refererat till Mörk Borg som Bork Bork just med tanke på den svenske kocken men att fixa och trixa med bilder sådär klarar jag inte.)
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,464
Mer allvarligt är jag förvånad över att de inte översatt titeln till engelska för den engelska utgåvan. Jag hade kallat det Mörk Börg ;)
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,645
Location
Uppsala
Blir väldigt nyfiken på fördelningen svenska/engelska som kommer bli för produkten, samt geografisk fördelning.

Hade varit roligt att se, om ni är bekväma med att dela det när kampanjen är över.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
entomophobiac;n323392 said:
Blir väldigt nyfiken på fördelningen svenska/engelska som kommer bli för produkten, samt geografisk fördelning.

Hade varit roligt att se, om ni är bekväma med att dela det när kampanjen är över.
Den infon ligger öppen på KS. Topp 3:

United States 319 backers
Sweden 181 backers
United Kingdom 63 backers
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,645
Location
Uppsala
Måns;n323393 said:
Den infon ligger öppen på KS.
Det var mer än jag visste! Har backat saker men aldrig startat några egna kampanjer.

Inte valet av språk, heller, eftersom det är något mer specifikt för Mörk Borg.
 
Top