Nekromanti [Promotion] Karl Kämpe [Mitt bokprojekt]

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark


Mitt bokprojekt om karolinen Karl Kämpe rullar vidare. På www.karlkampe.se finner du förutom mina texter även recensioner, rekommendationer och personliga kommentarer om 1700-talet, populärhistoria och heroisk fantasy. Så klicka in och se vad Karl Kämpe har att erbjuda.

Till Karl Kämpe >>>
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark


Då var det dags för ytterligare en bild hämtad från Ur Ragnaröks Aska. Denna målad av Daniel Falck, kanske mest känd för sina bilder till rollspelet Svavelvinter. Besök webbsidan för att se en större version av bilden.

Till Karl Kämpe >>>
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark
Nu finns ett nytt menyval som heter OM att välja på Karl Kämpes webbsida. Jag tycker det är på tiden att jag berättar litet mer om novellerna, webbsidan och om mig själv, författaren.

Till Karl Kämpe >>>
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
Bra jobbat :) jag väntar på att hela Den Franska Kanaljen ska bli färdig innan jag läser den. Du har inte funderat på att epubifiera texterna? Hade varit smidigt tycker jag.
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark
Zoth-Ya;n6778 said:
Bra jobbat :) jag väntar på att hela Den Franska Kanaljen ska bli färdig innan jag läser den.
Då har du bara fyra veckor kvar att vänta innan hela Den Franska Kanaljen finns att läsa. Lyckos du. Tackar för berömmet.


Zoth-Ya;n6778 said:
Du har inte funderat på att epubifiera texterna?
Jag har inte riktigt koll på hur man epubifierar filer. Jag har alltid funnit att formgivningen i epub-filer är av för låg kvalité för att jag riktigt skall orka engagera mig i det filformatet. Däremot kan jag avslöja att jag håller på att tillverka en behändig pdf-fil av Ur Ragnaröks Aska, perfekt för ipads och liknande läsplattor. Den kommer förutom texten även innehålla en karta och nya illustrationer. Du får gärna kommentera denna pdf-fil efter jag släppt den och sedan argumentera för om det verkligen också behövs en epub. :)
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark


Kapitel 21 från Den Franske Kanaljen finns nu att läsa!

I och med att detta är det sista kapitlet så är hela novellen
färdigskriven och kan nu njutas av i sina fulla prakt.

Till Karl Kämpe >>>
 
Top