Nekromanti [Promo] KULT: Divinity Lost - 1,500,000 kr i funding och Svarta Madonnan kommer åter!

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Krille;n168726 said:
Ja.



De läser dina tankar.

Skämt åsido, efter att kickstartern är avslutad skickas det i allmänhet ut en enkät av något slag där du talar om vilka extramål du ville ha, plus att man brukar få bekräfta sin adress och sånt.
Kille har svarat enligt ovan, Jens
 

Fjodor Pollett

Swordsman
Joined
10 Dec 2013
Messages
415
Location
Lund
Krille;n168728 said:
Gör bara inte misstaget som jag brukar göra: plussa på för en massa addons och sen glömma bort vilka addons man plussade på för, så att när enkäten kommer så sitter man där och undrar "vad fan var det jag lade på $30 till för?"
Been there, done that, got the troligtvis något helt annat än jag tänkte mig från början.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
jensofsweden;n168914 said:
Fråga om Add-Ons:
Jag har helt enkelt adderat vad de saker jag vill ha (som finns tillgängliga atm) och plussat på detta till min original-pledge, kommer detta fungera eller måste man göra en separat pledge någonstans? Hur vet Helmgast vilka saker jag ville ha eftersom man inte kan skriva en kommentar eller liknande i samband med sin pledge för att specificera vad pengarna ska gå till...

/förvirrad Jens

För att förtydliga - några veckor efter kampanjen är slut kommer du att få en inbjudan till en s.k. Pledge Manager där du allokerar dina valdra Add-Ons, kollar av shipping och bekräftar din adress, etc.
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Fråga (ifall detta är uppenbart och redan står att läsa ber jag på förhand ursäkt för min idoga lathet att inte leta på detta):

Räcker det att man har valt pledgenivå fram tills cf:ns slut, dvs kan man välja till alla extra add-ons och pytsa in de pengarna som behövs för det efter att cf:n har stängt?
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Jag pledgade 300 över den summa som angavs för min nivå (som var ~600 inkl frakt). Jag skrev alltså in 900 där det stod 600 innan jag gick vidare (med kortinfo etc). Hoppas det ger mig en kultbibel.

Men jag skulle bli förvånad om Helmgast vägrar ta emot mer av dina pengar när väl den därna Plague Managern skickas ut :cool:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Toman;n169749 said:
Fråga (ifall detta är uppenbart och redan står att läsa ber jag på förhand ursäkt för min idoga lathet att inte leta på detta):

Räcker det att man har valt pledgenivå fram tills cf:ns slut, dvs kan man välja till alla extra add-ons och pytsa in de pengarna som behövs för det efter att cf:n har stängt?

Det funkar också - men då kommer inte dina Add-Ons-pengar att räknas in i Stretch Goal-unlocks. Men så länge du är en backer (= har pledge:at en nivå) så kan du köpa till Add-Ons även i Pledge Managern.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
CapnZapp;n169861 said:
Jag pledgade 300 över den summa som angavs för min nivå (som var ~600 inkl frakt). Jag skrev alltså in 900 där det stod 600 innan jag gick vidare (med kortinfo etc). Hoppas det ger mig en kultbibel.
Exakt så. :) Och tack!
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,038
Går det att köpa mer än ett ex av t.ex. Bible edition, Madonnan eller Tarotleken?
 
Top