Projektor för projicering av combat grid?

Necross

Swashbuckler
Hej! Använder någon av er projektor för att projicera ett karta med combat grid på spelbordet? Kanske t o m en portabel projektor? Bäst vore med en jätteliten som man kan palla upp på några böcker eller tripod. Behöver isf tips om modell osv.

Måste du inte ha projektorn rakt ovanför bordet eller finns det varianter som är såpass smarta att man kan ställa in perspektiv-förvanskningen?

Annars kan jag rekommendera en e-boksläsare som underlag. Visa en pdf med grids på den.

Måste du inte ha projektorn rakt ovanför bordet eller finns det varianter som är såpass smarta att man kan ställa in perspektiv-förvanskningen?

Annars kan jag rekommendera en e-boksläsare som underlag. Visa en pdf med grids på den.
Oklart! Jag tänker mig att det inte borde vara omöjligt.

E-bokläsare, hur menar nu? Min e-bokläsare är typ 13x20 cm ju, det blir lite väl pluttigt?

Jag köpte en billig liten projektor på Kjell & Company men, jäklar vad högt fläktljudet var. Det var helt outhärdligt så fick returnera den.
Tror tyvärr att man får betala en slant om den ska vara tyst och liten. Har en polare som har en sån rund Samsung-projektor och den är jättebra och tyst, men kostar närmre 10.000 tror jag.

Back