Varulv Prisgalan - rösta på dina favoriter!

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
HÄR RÖSTAR DU PÅ DINA FAVORITER

När stänger omröstningen? Jag vet inte! Vi behöver spika ett datum för prisgalan först!

För diskussion om nomineringar etc: https://www.rollspel.nu/threads/inför-prisgalan-2022-nomineringar.80395/
  • Alla är välkomna att rösta! Oavsett om du varit med och spelat, följer varulvsscenen slaviskt eller bara tittar in lite i trådarna då och då.
  • Årets by och Årets scumfraktion är prestationspriser. Här är tanken att du ska rösta på de alternativ som du tycker spelat bäst.
  • Årets mest innovativa design är precis som det låter. Ett designpris. Det är helt rimligt att rösta på ett alternativ där du tycker designen var innovativ och spännande, även om utfallet i spel inte blev det bästa.
  • Årets spel är ett samlat pris. Vilket spel har varit roligast? Mest spännande? Mest spektakulärt? Etc. Här spelar ju alla faktorer in (design, bra spel, kul snack o.s.v.)
  • I de fyra första kategorierna är det möjligt att rösta på flera alternativ!
  • Årets spelare och Årets nykomling är priser till enskilda spelare som gjort fina insatser över året. Det kan förstås handla om enskilda insatser värda att hylla, eller dominans över hela säsongen. Här finns också möjlighet att rösta på namn som inte nominerats. Använd "Övrigt"-alternativet i så fall.
  • Hederspriset tilldelas någon som gjort fina insatser för WRNU:s varulvsspelscommunity. Se tråden ovan för nomineringar. Även här är det möjligt att rösta på namn som inte nominerats. Använd "Övrigt"-alternativet i så fall.
  • Om du röstar på icke-nominerade personer i de tre sista kategorierna är det snyggt om du motiverar dina val på forumet.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Det fanns ju ingen by eller några varulvar i Prinsens följe - det var ju helt symetriskt och individuellt.
Jag vill mena att vi i Fiskes följe ”skapade” en Bya-grupp där vi samarbetade i all välmening.
Tillsammans arbetade vi så att alla i gruppen kunde uppnå sina individuella mål.
Till skillnad från de egoistiska ”ulvarna” i det andra solovårargänget som gjorde allt för att lura varandra på den sanna kärleken!

Länge leve Prins Fiske ståtliga följe - Hurra Hurra Hurra
 
Last edited:

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Glöm inte att rösta!

Vilket datum ska vi ha prisgalan?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Jag föreslår antingen torsdag 5/1 eller söndag 8/1. Kanske 19.00-20.00?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Jag föreslår antingen torsdag 5/1 eller söndag 8/1. Kanske 19.00-20.00?
Gärna inte söndagar. Torsdag 5/1 går fint och ta den tid som passar er bäst (jag kanske får avvika för nattning en stund kring 20 eller strax därefter).
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Gott Nytt År.

Tisdag blir strålande.

Missförståndet med att Prins Fiskes följe fortfarande inte går att rösta på kvarstår dock vilket får mig att tveka på undertecknads deltagande på Tisdagens högtid😉
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Vad körde vi för teknik förra gången? Zoom? Teams? Discord?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Discord! Jag tänker att vi kör samma i år igen!

Men hörrni! Det vore väl kul om vi hade prisuttdelare, som Basse föreslog? Jag kan skicka resultaten i er respektive kategori i PM precis när vi drar igång. "Och vinnaren är... [Prasslar med forum-PM]".

Vilka vill ha en kategori att presentera?
 
Top