BiobunkerVII
Kaoskardinal
dricker hellre smält isternä usch, alkoholhaltig julmust kan vara den största besvikelsen sen dumle med pepparkssmak (som ju smakar gödsel)
dricker hellre smält isternä usch, alkoholhaltig julmust kan vara den största besvikelsen sen dumle med pepparkssmak (som ju smakar gödsel)
Asså jag har träffat Basse, Vimsan och Hägern live så....eehhh...nej...Med tanke på vad läskiga vi ter oss för varandra i spel där allsköns konspirationsteorier mustigt florerar om alla andra Varulvsspelare så verkar det som om att de som vågar dyka upp vid sånna här IRL Varulvsspelsträffar positivt korrelerar med trevliga snälla roliga personligheter![]()
…de kanske var nyktra då på nåt av era APT men jag som precis sett den livs levande i sitt rätta habitat kommer aldrig mer rösta på nån av dem
bara Hägern som var nykter - för han drack alkoholfri Heineken…de kanske var nyktra då på nåt av era APT men jag som precis sett den livs levande i sitt rätta habitat kommer aldrig mer rösta på nån av dem![]()
Fanns faktiskt inte ens alkoholfri heineken på ditt skräphak hörröbara Hägern som var nykter - för han drack alkoholfri Heineken
Du får ju ta med egna och smuggla in, som en riktig gentleman.Fanns faktiskt inte ens alkoholfri heineken på ditt skräphak hörrö