Varulv Prisgala 2025, dags att dra igång planering?

Nä, om ni inte vill ha mig där så kan ni väl dra åt helvete.

Jag ska hänga med mitt nya community istället. "Var är citatet från"-leken ska dricka prisgala-öl på lion bar.

Alltså, vi tjatar och tjatar, taggar och taggar dig här i tråden, men får ingen klarhet i om du tänker komma.

@Vimes fick frågan ”Vilken öl rekommenderar du?” och detta blev svaret, kanske lite överraskande?

IMG_2686.jpeg

(Nu fick Vimes goda råd av @Hägerstrand, men ändå, det är något visst med Närketrakten?!)

Tack för trevlig och mycket hemlighetsfull varulvskonklav igår! Jag tyckte vi fattade kloka beslut och gjorde intressanta observationer om det gångna varulvsspelsåret och hade spännande idéer för det nya. Inför 2026 kommer jag nog, som frukten av gårdagens samtal, sätta mig med några designer jag skissat på men aldrig kommit till skott med. Som bonus lärde jag mig också att det här med "alkholhaltig julmust" inte var så trevligt som jag hoppades på.

Tack för trevlig och mycket hemlighetsfull varulvskonklav igår! Jag tyckte vi fattade kloka beslut och gjorde intressanta observationer om det gångna varulvsspelsåret och hade spännande idéer för det nya. Inför 2026 kommer jag nog, som frukten av gårdagens samtal, sätta mig med några designer jag skissat på men aldrig kommit till skott med. Som bonus lärde jag mig också att det här med "alkholhaltig julmust" inte var så trevligt som jag hoppades på.
nä usch, alkoholhaltig julmust kan vara den största besvikelsen sen dumle med pepparkssmak (som ju smakar gödsel)

Back