Varulv Prinsessan Magicas följe - Timme 3

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Men om det känns bättre kan jag köra ett altenrativt drev

Röst: Duvslaget

Min förmåga borde generera mig info där.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Jag har inte någon häst i det här racet.
Parken är sämre än bryggeri för mig.
Duvlaget vet jag inget om.
Men jag antar att Duvlaget är rimligare att satsa på med den informationen jag har.



Röst:duvlaget
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Duvlaget vet jag inget om.
Men jag antar att Duvlaget är rimligare att satsa på med den informationen jag har.
Ok, jag är ju oftast flummig och går mest på känsla&fantasi, men @Lukas håll med om att det där är ganska dåligt motiverat?

Det känns mer som att du vill motarbeta mig och Martin? 😔

Vad vill du undersöka först och främst själv? Har du ett annat och kanske bättre alternativ än parken eller duvslaget?
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Jag får skämmas och erkänna jag missade att skicka in mitt siande 😬 Har fixat det nu. Men parken låter väl bra för Gisela?

Och allt Lukas säger är uppenbarligen nonsens.

Röst: Parken
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Martin har ju också varit tydlig med att parken är bra för honom (vilket också ser lovande ut fluffmässigt).
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Jag vill att vi nästa runda redovisar hur många uppdrag vi lyckats med.

Jag har plockat hem två uppdrag hittills.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Därför att de som har misslyckats med många uppdrag inte längre är att lita på.
Vi vill ju hitta en brud till Magica och lyckas med våra uppdrag... Eller inte.

Någonstans runt nästa runda gissar jag att folk kommer börja fundera på om det är värt att sabotera brudletandet om det är så att de fått igenom för få uppdrag.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Därför att de som har misslyckats med många uppdrag inte längre är att lita på.
Du menar så. Nu ångrar jag att jag frågade, för det innebär ju att absolut inga svar är tillförlitliga. Visst, det går ju att sia, men risken med att ljuga är ju extremt liten iom att vi inte kan rösta ut folk så det är ju inte så stora konsekvenser av att bli påkommen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Du menar så. Nu ångrar jag att jag frågade, för det innebär ju att absolut inga svar är tillförlitliga. Visst, det går ju att sia, men risken med att ljuga är ju extremt liten iom att vi inte kan rösta ut folk så det är ju inte så stora konsekvenser av att bli påkommen.
Ja, det kommer förstås vara ganska lätt att ljuga för dem som vill det. Men jag tror ändå vi vinner på en öppen diskussion om detta.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Det där lät drygt, sorry, det var inte meningen. Men jag undrar faktiskt om du visste om att det var en möjlighet. Jag som är så het på gröten drog av alla mina sianden på en gång.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Nu verkar det ha blivit en kamp på allvar!


Jag har (om jag fattat rätt klarat ett uppdrag: undersök Lavatorium) och är hoppfull om att få ihop 15 poäng om Wilhelmina 8vilket är ett annat uppdrag).

Alltså. Lyssna: "GrannsamverkanmotMagica".

Kan vi låta den handsken ligga?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Nu verkar det ha blivit en kamp på allvar!


Jag har (om jag fattat rätt klarat ett uppdrag: undersök Lavatorium) och är hoppfull om att få ihop 15 poäng om Wilhelmina 8vilket är ett annat uppdrag).

Alltså. Lyssna: "GrannsamverkanmotMagica".

Kan vi låta den handsken ligga?
Jag är mest förvirrad över varför Sidd skriver

Feuflux: låt Lukas byta till vårt stolta följe.
Han vill helst vara med oss snälla.
Varför skulle jag vilja hjälpa en Fisk, när jag kan hjälpa den sanna arvtagaren Magica?
 
Top