Varulv Prinsessan Magicas följe - Timme 2

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
@Martin3 vad min strategi handlar om just nu är att vi bör gå till de platser som framförallt leder till kunskap om Feodora och Gisela.

Ty om dessa vet vi minst.

Därför borde vi gå till Parken.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
@Martin3 vad min strategi handlar om just nu är att vi bör gå till de platser som framförallt leder till kunskap om Feodora och Gisela.

Ty om dessa vet vi minst.

Därför borde vi gå till Parken.
Har jag missat något? har någon siat Parken?
För vi är två som kan säga att Lavatoriet iallafall är bättre än bageriet. alltså har vi något konkret att gå på. som säger att Lavatoriet är ett bra ställe. (iallafall fall bättre än inget)


Det är väll bättre än att bara gissa att parken är bättre bara för att du tror de är mer kopplade till Prinsessorna?

Jag börjar tro att du Basenanji verkligen vill att vi ska gå dit och mest krystra fram en förklaring till varför
Har du möjligtvis ett personligt mål du går efter?
För isåfall vill jag påminna om vad du sagt om Laget.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Ja kom igen nu. Har vi något konkret på parken eller är det bara fluffgissningar?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Men jag har ju varit superdupertydlig?

Jag tror att Parken ger oss mer om Feodora "Kulturhataren" och Gisela "Häst-tjej" än Lavatoriet.

Har jag missat något?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Men jag har ju varit superdupertydlig?

Jag tror att Parken ger oss mer om Feodora "Kulturhataren" och Gisela "Häst-tjej" än Lavatoriet.

Har jag missat något?
Alltså fluffanledningar. Både jag och Lukas har använt siarförmågan ich fått feam att lavatoriet är bäst (av de tre vi kollat på).

Fluffanledningarna är bara gissningar.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Alltså fluffanledningar. Både jag och Lukas har använt siarförmågan ich fått feam att lavatoriet är bäst (av de tre vi kollat på).

Fluffanledningarna är bara gissningar.
Okidoki!

Röst: Lavatoriet
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Sedan vill jag att ni förklarar poängen med att ha med fluff
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Alltså fluffet kan säkert ha betydelse, men det är i bästa fall halvt underbyggda gissningar om vi utgår från det
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Inte minst om vi har annat att gå på (vilket var anledningen till att jag tyckte alla skulle sia förra rundan).
 
Top