Nekromanti Post misslum?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Vad händer med Eon efter misslor, diamantäpplet, Jargien... osv...?

Finns det fler moduler planerade, eller övergår ni på heltid till Neotech/Phobia/Terra One efter samtliga modulers release?
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
ja då kommer det nog mer moduler. Eller omrevideringar av äldre moduler. Eon 3 och en en ny Mystik&Magi har ju nämnts på forumet redan (likaså Krigsherren och Vapenmästaren). Så Neogames kan nog hålla på några år till.

Sedan tror, och hoppas, jag att Neogames kommer att lägga ner mer energi på "det kommande SF-spelet", skräckspelet Phobia och kanske något mer spel i en helt annan genre.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
EON 3 ?!?!?!

Fasen va´trevligt med ettEON 3 !!!
Man kan ju nästan börja jämföra EON med DoD med olika utgåvor. Skillnaden är bara att i EON så är det "samma" värld & DoD så har vi lite olika system & sånt...
 

kalas

Veteran
Joined
18 Oct 2000
Messages
96
Location
Västerås, Sverige
Re: WAHH!!!

Snälla nån, är det inte på tiden att Neogames AB sätter igång och släpper lite flera Neotech 2 böcker??? Allt ifrån äventyr till rena regelböcker.

Dock är det alltid trevligt med lite nya böcker, vilket vi inte säger nej till :gremwink:

// John "Darki" Mattsson (mannen som hellre spelar Neotech 2 än Eon 3)
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Re: WAHH!!!

Snälla nån, är det inte på tiden att Neogames AB sätter igång och släpper lite flera Neotech 2 böcker??? Allt ifrån äventyr till rena regelböcker.

Nej, gör inte det! Neotech e långt ifrån lika intressant och unikt som Eon är. Fokusera därför på Eon!
:gremcool:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Iof...

Ja jo det fårtsåss...
men för min del så är jag nog mer fantasyfreak än fratidsfreak ... :gremgrin: Så jag klagar ju inte direkt.
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Oups, I didn´t do it again...

Om du inte var ironisk så instämmer jag.

Va, jag e väl aldrig ironisk...? (oups I dit it again...) :gremwink: Skämt och sido, i detta fall var jag faktiskt inte ironisk, utan menade till fullo det jag skrev. Eon är betydligt mera unikt och intressant än Neotech. Och därför tycker jag att Neogames borde fokusera på Eon istället för Neotech.
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Japp

EON är mer unikt men NEOTECH e jäkla skoj...jobba på båda eller :gremcool:

Fast jag vänter mycket på Phobia... :gremsmirk:
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Moduler på förslag:
Mûhad
Cirefaliska samväldet
Thalamur
Fortsättningen på Sylfens Vrede
Magibox
Fler äventyr.

Alternativt Tjyvar & Lönnmördare och en bok om Hantverkare. (kolla gamla DoD eller D&D vad det kan finnas för moduler).
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Och speciellt Thalamur! Det skönaste landet på hela Mundana... :gremsmile: *drömmer mig bort*

Men varför i hela friden vill ni att den ska heta "tjyvar" istället för det korrekta ordet "tjuvar"??

Och glöm inte att testa det här :gremgrin:.
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Re: WAHH!!!

Precis men det är nog ändå ganska bra om de gör böcker till båda rollspelen för då blir ju alla glada. Menbäst vore om fler Eon böcker kom ut och jag har inget emot om Tjuvar och Lönnmördare skulle komma ut någon dag
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Jag var orolig att det funkade... Riktigt läskigt. MEn om man öppnar i nytt fönster så förstår man.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Ge modulförslag!

Härmed utlyser jag en ytterst inofficiell tävling där man ska ge förslag på nya moduler!

Vinnaren är den som får sitt förslag publicerad.
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Jag var orolig att det funkade... Riktigt läskigt. MEn om man öppnar i nytt fönster så förstår man.

Precis! Men rätt så kul var det.
:gremcool:
 
Top