Varulv Paris part trois - Le Runda 1

Men asså hallå? I anmälningstråden står det att väktsren måste ha TVÅ områden?

Hägerstrand, orkar du ens spela varulvsspel? Eller ger du bara upp om du blir ulv? 😅
Vad tycker du om att vi massoutar Basse? Är det en bra eller dålig plan, och varför tycker du det?

Ämen då outar vi väl. Lika bra att rycka plåstret innan det är för sent. @Brynolf bollade inte vidare så jag startar en pingpongoutning, ulvarna kommer ändå inte våga claima min roll pga ulvar saknar balls (prove me wrong ulvs):

Jag är väktare. @Big Mama har du roll och vilken är den i så fall?
Skrev du rätt nu Hägern eller gjorde du en Basse2026?
Siare stavas med stort S👍

Nu är jag precis hemkommern från kryssningen. Seg i huvudet, trött samt att familjen vill ha en del uppmärksamhet i hemmet.
att säga att jag skummat igenom tråden sen jag skrev det första är en överdrift....rätt beskrivning är nog scrollat förbi.
Så sammanfattningsvis, vad har vi landat i? Har vi bestämt hur vi ska flytta oss och våra Härolder? Jag är med på den planen, om den finns och försöker flytta därefter, även om det kan kännas som självmord för mig.
Det finns en förflyttningsplan att följa här:
@StradhLestat - grå -> 6
Härolden kan du skicka vart du vill.

Och du kan rösta på Basse, han har powerroll men han har inte fått den i sitt start-pm eller något.

Jaga, knte röstar man ut spelaren som claimar väktare. Men Big mama är väl inte så himla skum?

Och du kan rösta på Basse, han har powerroll men han har inte fått den i sitt start-pm eller något.
Sluta löjla dig, det har jag visst fått, men jag har inget i det pm:et som säger att man måste ha ett visst antal områden för att förmågan ska fungera.

Eller…ändring igen…det står ju i matrisen. Herregud. Jag får satsa på professionell tyngdlyftning, varulvsspel lär jag inte bli rik på.

Det eller modell. De får bra betalt va?

Back