Varulv Paris part trois - Le Runda 1

Jag fattar grejen med att ha två spelare att samlas kring när det närmar sig rundaslut. Men är det inte bättre att ha två misstänkta än två gröna?

Hittills har alla som röstat på mig skrivit typ ”Jag har inget på BM egentligen men tror att Basse är grön”.

Trist att missa en chans att knipa en ulv när ni jagar efter två bybor.

De som står kvar på mig: motivera er!

Anledningen till att jag spelar ryckigt är att jag har gjort annat idag.

Jag fattar grejen med att ha två spelare att samlas kring när det närmar sig rundaslut. Men är det inte bättre att ha två misstänkta än två gröna?

Hittills har alla som röstat på mig skrivit typ ”Jag har inget på BM egentligen men tror att Basse är grön”.

Vem
är misstänkt då?

Jag är alltid för ett härligt R Ö S T K A O S på slutet, så presentera ett bra alternativdrev så kan jag vara gejm.

Jag har tappat kollen på vilket område jag ska gå till.

Kan någon skriva aktuell flyttlista igen. 🙏🏻

Jag är Hägerstrand, ja. Eller jag menar siare.
Vad håller ni på med?
Tycker ni dessa outningar verkar vettiga!
Jag fattar det som att Väktaren inte kan skydda Siaren ännu. Nu blir det till att springa gärnet @Anthrox för dig för att slippa Kardinalenheternas jakt😱

Vem drog igång det är haveriet egentligen?
@Vimes Är det så här allmän outning ska ge bäst resultat?
@Basenanji du som kickade igång detta nu här idag: var detta tanken?

Vad håller ni på med?
Tycker ni dessa outningar verkar vettiga!
Jag fattar det som att Väktaren inte kan skydda Siaren ännu. Nu blir det till att springa gärnet @Anthrox för dig för att slippa Kardinalenheternas jakt😱

Vem drog igång det är haveriet egentligen?
@Vimes Är det så här allmän outning ska ge bäst resultat?
@Basenanji du som kickade igång detta nu här idag: var detta tanken?
Alltså, jag har tänkt sen jag fick mitt pm att siarroll3n är rätt underwhelming och att jag antagligen inte kommer få göra ett enda siande. Bättre då att outas som grön. Hade tänkt snajpa in det oavsett. Och nu slipper vi ju undra över 2/9 spelare redan I R1.

Alltså, jag har tänkt sen jag fick mitt pm att siarroll3n är rätt underwhelming och att jag antagligen inte kommer få göra ett enda siande. Bättre då att outas som grön. Hade tänkt snajpa in det oavsett. Och nu slipper vi ju undra över 2/9 spelare redan I R1.
Ja kanske det.
Spring fort som fasiken nu 😇!

Ja, jag tycker ju det är Brynolf som varit mest motsträvig till alla hjälpsamma ideer som kommit från andra spelare.
Tycker du att det är ulvigt eller i linje med hur @Brynolf spelat när han har varit ulv förut/när ni har varit ulv tillsammans?

När jag är ulv brukar jag försöka plocka alla grönpoäng jag kan genom att föreslå och uppmuntra såna strategier eller bra mekanikutnyttjanden som jag ändå tror att byn kommer landa i på egen hand.

Jag tänker att de fem roller som presenterades i anmälningstråden är med i spel. Det betyder att smugglaren är en ulvroll som gömmer sig. Det betyder sannolikt att det är mycket större chans att både Basse och Brynolf är gröna (hey, jag fick som jag ville utan att behöva göra något 🥰).

Så vi behöver nog egentligen tänka om här, men det är lite för kort tid på rundan för det.

Röst: @Big Mama

hUR är det formulerat?
Med stort H😉

Annars så kan du ju kolla startinlägget från SL här i tråden i stället för att försöka fiska efter sånt som vi enligt reglerna INTE ska hålla på med när vi spelar😇

Jag plitar ner ett ? i din kolumn där Stratten!

Jag tänker att de fem roller som presenterades i anmälningstråden är med i spel. Det betyder att smugglaren är en ulvroll som gömmer sig. Det betyder sannolikt att det är mycket större chans att både Basse och Brynolf är gröna (hey, jag fick som jag ville utan att behöva göra något 🥰).

Så vi behöver nog egentligen tänka om här, men det är lite för kort tid på rundan för det.

Röst: @Big Mama
Förutom då om det inte är Sidd eller Stradh som är andra ulven, utöver BM. Hade det varit Stradh borde han lagt röst på Basse vid det här laget dock, så enda rimligheten för att BM är ulv är om det är hon och Sidd.

Back