Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Anmälan

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
En kul ceremoni låter ju…kul att vara med på…

Er lycko-Prins Sidd söker de rätta kärlekarna (ja jag räcker till er alla!).
Äro Alphahanne som uppskattar mysiga hemmakvällar framför brasan och långpromenader i fullmånens sken…
Svaghet: älskar emojjisar och tror mig vara en stjärna på ironi och får lite för ofta höra att ”jag är såååå himla rolig”.

Paradiset : Here I come👍

(Är det buffe-frukost på hotellet?)

Vad gäller reglerna så fattar jag nada och ställer mig i ett hörn…
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Alltså här kommer dumma frågor, men är den avslutande finalen något vi spelar ut? Eller är det bara en formalitet?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Alltså här kommer dumma frågor, men är den avslutande finalen något vi spelar ut? Eller är det bara en formalitet?
Eum, har inte tänkt så långt än. Men det är ju avgjort från start. Men jag kommer nog spexa till det lite i alla fall.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Alltså här kommer dumma frågor, men är den avslutande finalen något vi spelar ut? Eller är det bara en formalitet?
Du å jag Basse i finalen 😍
En ren liten kort petitess till formalitet att vi tar oss dit tillsammans och väl där ska du få se på mys-spektakel utan gränser och inga hämningar.
40000 rollspelsmiljarder är vår sanna kärlek i Paradise Ulvtell (OBS 18+)
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Hinner vi få en spelare till? Frågar åt en kompis.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Jag är RasmusL och jag platsar i Paradise Ulvtell dels för att jag är social och charmig men framför allt på grund av mitt sexpack. Liksom, varje pack har ett eget sexpack och gör sig jääävligt bra på kamera!

Jag kommer att göra allt för att vinna, och jag gör det här för min familj och för världsfreden. Det hänger på mig nu och jag ska inte svika er världen! Jag älskar er och jag vet att NI älskar MIG!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Alla roller är utdelade, anmälan har stängt och kameramännen har börjat ladda batterierna!

Hotellets portar öppnar 20.00 på söndag, den 3/9. Första rundan kommer att hålla på 24 timmar och är världsrundan, så slipa på era geografikunskaper tills dess.

Syns i paradiset!
 
Top