Nekromanti Ormgudens dal

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
En risk med att det står "i färg" är att det kan framstå som löjligt för folk som är oinvigda. Det är faktiskt ganska många som spelar F!osg utan att ha varit med på 80-talet.
 

Brokk

Veteran
Joined
16 Mar 2013
Messages
93
Tomatalven said:
En risk med att det står "i färg" är att det kan framstå som löjligt för folk som är oinvigda. Det är faktiskt ganska många som spelar F!osg utan att ha varit med på 80-talet.
Må så vara men ta för allt i världen bort det! Att det är i färg är ju ett mycket bra försäljningsargument. :gremsmile:
Köpes så fort jag kan :gremsmile:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Herr Arntsen said:
Inte enbart den givetvis :gremsmile:

Ah, tråkigt, men den som väntar på nått gott :gremsmile: Kommer den heta advanced expert förresten? Är det inte hugget i sten har jag ett förslag, bara för att vara lite svulstigare än allt annat så:
Fantasy! Extreme OSG
Eller varför inte Fantasy! Extreme Radical OSG

Blinkning till oss som åkte skateboard redan då, på 70-talet.
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
Herr Arntsen said:
Inte enbart den givetvis :gremsmile:

Ah, tråkigt, men den som väntar på nått gott :gremsmile: Kommer den heta advanced expert förresten? Är det inte hugget i sten har jag ett förslag, bara för att vara lite svulstigare än allt annat så:
Fantasy! Extreme OSG
Fast är inte det lite missvisande? Det är väl inte som att expansionen gör spelet mer OSG än när man bara kör med grundboken?
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
Använder du mina barbarhobbitar också? :gremsmile: om jag leder OD (improviserad förkortning av Ormgudens Dal) ska jag nog lägga in dem som random encounter!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
TSR körde med Avant Garde i texten i The Keep of the Borderlands. Jag kör bara det i mellanrubriker... texten blir Souvenir, och en del rubriker i Caxton! Wicked! :gremsmile:

Hade jag kört Avant Garde rakt igenom hade det nog blivit för svårläst, och de andra typsnitten är OSG de med.
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Tomatalven said:
Herr Arntsen said:
Inte enbart den givetvis :gremsmile:

Ah, tråkigt, men den som väntar på nått gott :gremsmile: Kommer den heta advanced expert förresten? Är det inte hugget i sten har jag ett förslag, bara för att vara lite svulstigare än allt annat så:
Fantasy! Extreme OSG
Fast är inte det lite missvisande? Det är väl inte som att expansionen gör spelet mer OSG än när man bara kör med grundboken?
jo lite, men det skall vara svulstigt och coolt, bigger better, stronger, sen om det är hundraprocentigt sanningsenligt är inte så noga, tycker inte jag i alla fall :gremsmile:
 
Top