Sir Foilan
Hero
Jag tycker inte att det finns så många onödiga inlägg på forumena. En del har klagat på att trådarna spårat ur och blivit väldigt OT. Inget fel i det, tycker jag. OT-diskussioner kan vara väldigt roliga även om de behandlar andra saker än just rollspel (det FINNS annat!). De som inte gillar en del sådana diskussioner behöver ju faktiskt inte läsa dessa. Dock är det ju bra då om man har lagt en OT-inlägg skrivit vad det handlar om i Ämnesraden (precis som annars).
Med handen på levern (som en viss guru hade sagt), hur många vill egentligen ha bort alla OT inläggen? Jag vet att jag vill det inte!
Men, det finns naturligtvis gränser. Om en tråd startas i Neotechforumet så skall det ju naturligtvis handla om just neotech, mer eller mindre! Handlar en tråd lite allmänt om rollspel skall den startas i Rollspelsforumet.
/Sir Foilan - det är kul med OT, OT är framtiden! (eller nåt)
...make your way to the Friendly Arm Inn. There you will meet...
/images/icons/cool.gif
Med handen på levern (som en viss guru hade sagt), hur många vill egentligen ha bort alla OT inläggen? Jag vet att jag vill det inte!
Men, det finns naturligtvis gränser. Om en tråd startas i Neotechforumet så skall det ju naturligtvis handla om just neotech, mer eller mindre! Handlar en tråd lite allmänt om rollspel skall den startas i Rollspelsforumet.
/Sir Foilan - det är kul med OT, OT är framtiden! (eller nåt)
...make your way to the Friendly Arm Inn. There you will meet...
/images/icons/cool.gif