Dante;n320054 said:Samvetet säger att jag bör avstå från att rösta i kategorier där jag själv finns representerad. (Utom i kategorin "Rollspelsrelaterade böcker" för där har jag varit inblandad i samtliga nominerade bidrag. -^__^-)
Är det tramsigt att tänka så?
Hur gör ni andra?
Arfert;n320058 said:Var är V5?
Vampire är numera ett svenskt spel, där större delen är skrivet av svenskar och 100% är formgett av svenskar. Redaktionen sitter och jobbar på Södermalm.
...men de kanske menar att tävlingen bara är till för spel skrivna på svenska? Vilket i så fall hade stoppat Ensamma Vargen.
Är lite sur över detta förbiseende, i synnerhet om man ser på internationell framgång.
Arfert;n320058 said:Var är V5?
Dante;n320054 said:Samvetet säger att jag bör avstå från att rösta i kategorier där jag själv finns representerad. (Utom i kategorin "Rollspelsrelaterade böcker" för där har jag varit inblandad i samtliga nominerade bidrag. -^__^-)
Hur gör ni andra?
Arfert;n320063 said:Att nominera sig själv är nog B. Men någon borde gjort det.
Jocke;n320091 said:Ja,det är jättekonstigt att V5 och Barkhäxan inte är med.
Hur gör ni andra?
pappa;n320115 said:Barkhäxan är inte heller recenserat i Fenix (trots flera påminnelser/påpekanden), så det spelet verkar inte existera i Åskfågelns ögon. Nåväl.
Bolongo;n320118 said:Av tråden "Vad har du skrivit idag" framgår att det nog kommer en recension i nästa nummer.