Min frånvaro från detta forum har med bristande intresse att göra... eller vad det nu heter. Neogames kan lägga ner hela Neotech för jag har iaf tröttnat på allt 'kommer i offensiv' snack...
Ripperdoc kommer hinna slita ut sina kängor innan Offensiv släpps...
eller vad säger jag, han Ripper kommer inte behöva oroa sig för det kommer inte att släppas
Att ge ut någonting och att arbeta på det är helt skilda saker. Neogames håller säkert på för fulla muggar med saker till Eon2...
När de är klara släpper de ngt 'exkrementer' som de kallar Neotech offensiv och veckan efter kommer MÅNGA nya böcker till Eon...
Eller vad tror ni?
om jag inte har HELT fel så gick de (neogames) ut redan för tre år sedan och sa att Offensiv 'har varit färdigt för publicering ett flertal gånger'...
*harklar sig* inte för att hoppa på någon men ansvarig projektledare gick ut den 25 Jan. i år och sa att de håller på med layouten... borde den inte redan varit färdig när det 'varit färdigt för publicering'?
Är det bara jag som tycker det luktar död hund?
Det var: "bara layouten är kvar". Och det var en jäkla massa vapenillustrationer att rita. Sånt gillar vi. Och om du äger n2 har du redan fått en massa material från offensiv i form av just n2 regelboken. Om du har codex har det kommit ut en massa material där.
Hulken inte bara krossar utan hoppar med....
Spindelmannen kan minsan hoppa han med..
Stålmannen klarar att hoppa över höga hus och springa snabbare än en tåg..
Toad ful som stryk men kan hoppa flera hus och besegra Cyckops på film..
Captain Kangroo skämt super hjälte som livnär sig på hopp..
Det var: "bara layouten är kvar". Och det var en jäkla massa vapenillustrationer att rita.
Nu kanske jag är konstig men i mina ögon utgörs layout enbart av att man formger den slutgiltiga produkten. Om man även har alla illustrationer kvar skulle jag anse att "det är illustration och layout kvar".
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.