Nekromanti [off] Doktor Bauerhofs Infernaliska Fonograf

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Turen var visst inte på min sida alls, så jag tar en bunt Ångest (som jag hoppas kunna omvandla till Livströtthet senare) och hoppar av. Däremot kommer jag att följa berättelsen noga. Lycka till!


/Dimfrost
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Det gör som sagt ingenting, och om turen skulle råka ändra sig går det (också som sagt) bra att hoppa på igen så länge spelet håller på. Samma sak gäller förstås andra eventuella intresserade samt Rising.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Tredje kapitlet uppskjutet

Eftersom jag med hjälp av extra mycket inkompetens lyckades få en resa från Sverige till Finland att ta mer än tre dygn i anspråk och ännu inte har hämtat mig är jag tvungen att skjuta upp tredje kapitlet ett par dagar. Vi kan till exempel säga att jag postar kapitlets inledning på onsdag. Den som vill och orkar kan förstås posta fler bidrag till andra kapitlet under tiden, men jag har hört att någotslags helg råkar infalla just då så det kan ju hända att ni har annat för er än att underhålla mig.

Möjligtvis kommer det här att leda till att jag ändrar tidtabellen för fjärde kapitlet också, men det beror på hur läget ser ut nästa söndag.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Tredje kapitlet uppskjutet

Eftersom varken jag eller någon annan verkar ha agerat som om tredje kapitlet skulle sluta i dag kan jag bara anta att jag menade att veckans deadline skulle flytta till onsdag.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Re: Tredje kapitlet uppskjutet

Ja, det gjorde du.

//erik. vet hur saker skall vara
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Dito fjärde

Jag kan härmed konstatera att det åtminstone för min del inte fungerade så bra att köra Doktor Bauerhof över julen. Nästa kapitel kommer på onsdag, då jag äntligen slutar med sådana bisarra påhitt som ledighet.

Vidare kan man konstatera att vi inte direkt verkar vara nära någon upplösning, så om ingen invänder alltför bestämt skulle jag gärna försöka köra ett par veckor till. Vad den nuvarande låga takten än beror på så är det väl knappast utmattning, direkt, så om jag bara kommer igång med inledningarna igen hoppas jag att ni andra kan tänka er att fortsätta ett tag.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Re: Dito fjärde

Tja, det är väl bara att fortsätta ner i källaren antar jag.

//erik. många våningar blir det
 
Top