Så tolkar jag det också. Men att det står fyra böcker i Pledge-rutan beror förmodligen på att de inte visste om målen skulle uppnås.andersb80;n198308 said:Förstår inte riktigt... På pledge level Adventurer för 600 kr, får man då hela 6 böcker i print?!
Game Master guide (Hardback)
Players Guide (Hardback)
Bestiary (Hardback)
Wildheart (Softback or Hardback)
Weavers of Magic
Gods and Priest
Såhär skriver de i Kickstartern: "This will be an updated version of the rules, released in our online RPG service 2014."Zire;n198457 said:Fasen, man blir ju sugen att köpa bara för att det ser så snyggt ut, och man vill ju inte missa något. Är det någon som vet hur reglerna kommer att vara? Jag har ju alla svenska böcker (men inte sett något av de digitala), får jag någonting mer än texten översatt till engelska?
Av kommentarerna på Facebook att döma så är det mångas korrektur som inte lett till några rättelser. Varför ber man om hjälp och sedan struntar i den? Tidsbrist igen?PAX;n266852 said:Jag tycker böckerna ser mycket bra ut men tyvärr har Riotminds åter igen misslyckats med korrekturen, och det känns märkligt att böckerna har fel här och där, när de har fått frivillig hjälp från engelskspråkiga backers vilka har påpekat fel och brister.