Nekromanti NYA O FORUM

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: om man inte frågar...

WoT är en förkortning för Wheel of Time av Robert Jordan. Det är ett nytt rollspel som släpptes i slutet av förra året och är baserat på den ännu oavslutade bokserien som den gode Jordan pysslar med.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Aaargh! I'm hit! I'm hit!

"Det är lätt hänt att folk skriver till en som om man inte har så mycket att säga till om när man inte har en så fancyschmancy titel.."

Det enda jag har att säga till mitt försvar är jag skriver till alla som om de inte hade så mycket att säga till om, oavsett titel. Ber om ursäkt om jag diskriminerat er mer än andra, jag ska försöka rätta till det i framtiden.

-JPS- legitimerad besserwisser
 

Lan

Veteran
Joined
6 Mar 2002
Messages
113
Location
Ängelholm
Re: Aaargh! I'm hit! I'm hit!

Tror inte du har gjort det...Men kul att du fattade att du var en av de som regnade... Du verkar ha intellektet i behåll och självinsikten medan andra verkar sakna en stor portion av allt.../images/icons/smile.gif
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,713
Location
Värnhem, Malmö
Re: om man inte frågar...

Jag är visst inte den enda som måste tänka för att skilja på alla dessa förkortningar som börjar med "Wo". En dålig dag kan jag sitta och undra vad en diskussion om drakar har med World of Darkness att göra, eller spontant tänka "Det är väl ett företag, inget rollspel!".
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
Ahhhhh!!!

FEL FORUM!!! BORDE VARA PÅ ROLLSPEL.NU-FORUMET!!!! /images/icons/laugh.gif

Nej, skoja bara. Jag var kanske sådan förut men nu svarar jag på frågan för jag har iallafall ingen makt att flytta tråden.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Aaargh! I'm hit! I'm hit!

Eller så kanske jag svarar på alla inlägg jag kan för att få en högre titel så fort som möjligt /images/icons/wink.gif

-JPS-
 
Top