Nekromanti Nya böcker i juletider!

Arfert

Facit
24799447_10155650333007012_7315860348665124772_o.jpg

Några böcker som förhoppningsvis hinner komma till jul!

Allt i vårt pocketformat! Två böcker till Fantasy!, en roman, ett nytt rollspel och en novellsamling!

Spännande! Nattens Varelser och Fasor lockar mest.
Var beställer man dessa?

Kommer snart finnas på alla större förstäljningställen av rollspel!

Äventyrsbok 1 innehåller klassikern Mörkret vid stigens slut, samt ett antal nya äventyr, bland annat ett av Daniel "Äventyr" Letho.

De borde komma från tryckarn runt Lucia, sen tar det nån dag till att få ut dem till butikerna, så det är rätt tajt.

Verkar som Nattens varelser bara finns på SF-bokhandeln i Göteborg. Något annat sätt man kan få tag på den? Om man, säg, bor i Malmö?

Nässe;n268847 said:
Verkar som Nattens varelser bara finns på SF-bokhandeln i Göteborg. Något annat sätt man kan få tag på den? Om man, säg, bor i Malmö?

Wut? Finns inte i Malmö? Alltså, vår reguljära bokhandel i Örebro har det. Skäms Malmö! :(

Det kan vara tillfälligt slutsålt. SF beställde lite fegt, de underskattade intresset. De får beställa igen.

Arfert;n269031 said:
Det kan vara tillfälligt slutsålt. SF beställde lite fegt, de underskattade intresset. De får beställa igen.

Då väntar jag ut dem!

Jösses vad trevligt! Billiga och spännande böcker. Särskilt de gotiska verkar lockande. Samma enkla regelsystem som vanligt?

Ni håller stilen, Tomas, det gillar jag: "Vi vill göra bra rollspel till ett överkomligt pris, så att så många som möjligt kan ta del av dem."

shugal;n269960 said:
Jösses vad trevligt! Billiga och spännande böcker. Särskilt de gotiska verkar lockande. Samma enkla regelsystem som vanligt?

Ni håller stilen, Tomas, det gillar jag: "Vi vill göra bra rollspel till ett överkomligt pris, så att så många som möjligt kan ta del av dem."

Inte samma system, men snarlikt (jag är inte författaren). Och enkelt, naturligtvis.

Back