Nekromanti Nya böcker i juletider!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm


Några böcker som förhoppningsvis hinner komma till jul!

Allt i vårt pocketformat! Två böcker till Fantasy!, en roman, ett nytt rollspel och en novellsamling!
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,081
Location
Tindalos
Spännande! Nattens Varelser och Fasor lockar mest.
Var beställer man dessa?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Kommer snart finnas på alla större förstäljningställen av rollspel!

Äventyrsbok 1 innehåller klassikern Mörkret vid stigens slut, samt ett antal nya äventyr, bland annat ett av Daniel "Äventyr" Letho.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
De borde komma från tryckarn runt Lucia, sen tar det nån dag till att få ut dem till butikerna, så det är rätt tajt.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Verkar som Nattens varelser bara finns på SF-bokhandeln i Göteborg. Något annat sätt man kan få tag på den? Om man, säg, bor i Malmö?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,225
Location
Örebro
Nässe;n268847 said:
Verkar som Nattens varelser bara finns på SF-bokhandeln i Göteborg. Något annat sätt man kan få tag på den? Om man, säg, bor i Malmö?
Wut? Finns inte i Malmö? Alltså, vår reguljära bokhandel i Örebro har det. Skäms Malmö! :(
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Det kan vara tillfälligt slutsålt. SF beställde lite fegt, de underskattade intresset. De får beställa igen.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Arfert;n269031 said:
Det kan vara tillfälligt slutsålt. SF beställde lite fegt, de underskattade intresset. De får beställa igen.
Då väntar jag ut dem!
 

shugal

Veteran
Joined
27 May 2009
Messages
34
Location
Örebro
Jösses vad trevligt! Billiga och spännande böcker. Särskilt de gotiska verkar lockande. Samma enkla regelsystem som vanligt?

Ni håller stilen, Tomas, det gillar jag: "Vi vill göra bra rollspel till ett överkomligt pris, så att så många som möjligt kan ta del av dem."
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
shugal;n269960 said:
Jösses vad trevligt! Billiga och spännande böcker. Särskilt de gotiska verkar lockande. Samma enkla regelsystem som vanligt?

Ni håller stilen, Tomas, det gillar jag: "Vi vill göra bra rollspel till ett överkomligt pris, så att så många som möjligt kan ta del av dem."
Inte samma system, men snarlikt (jag är inte författaren). Och enkelt, naturligtvis.
 
Top