Nekromanti Nu är LinCon över...

Ögat

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,127
Location
Stad OCH land
Kunde inte låta bli

Dessutom sponsrat av Framfab så att inträdet ligger på 80/100 kr.
... om det är sponsrat av framfab är det kanske tidigt att redan nu sätta ut priserna. Vem vet vad som kommer hända innan augusti?

olav
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
kanske måste säga att hmm... ja iofs... men iaf.. detta borde inte vara på just detta formuet. vart det borde vara ska ni inte fråga mig om.. /images/icons/blush.gif
DraCon lär enligt RM iaf bli stort eftersom de fått massvis med mejl om det.(fråga mig inte vart jag har fått det ifrån, jag bara vet.) oså går det av stapeln i sveriges vackraste stad: kalmar.(kanske är lite partisk som kalmarit..) SydCon tänkte jag åka på iaf. det är som sagt ett av sveriges största, och de enda inom vettig räckvidd för mig./images/icons/wink.gif
nån som blir med på Mage Knight turnering på tidigare nämnda konvent?kasnke att svära i kyrkan, men ett pass kan man väl få köra MK på dracon...!
reglerna blir en utslagsturnering från början. om vi börjar i semi eller i trettiåttondelsfinal beror på antalet spelare. kanske det blir A och B slutspel eller liknande.vi får se. iaf det kommer spelas 200 poäng, 60 min max. terräng väljer spelarna själv.man får bara spela armeer bestående av krigare från samma fraktion, dvs inga mixlag.jag tänkte hålla i det hela, men bara om jag får tag på bord åp sydcon.. har inte frågat än..
Gosa Gott och döda folk!

Jag vet att jag har rätt!
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Vet inte hur...

... men jag lyckades missa dig... kan vara för att jag hade så helskottas mycket att göra.

Jaja, de va skoj iaf.

Nightfang som fortfarande är trött efter LinCon

Insanity is just a state of mind...
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Mega flopp

Jag (vi) hittade ingen, trots att vi satt i cafeterian kl 20.00 men där var ju en massa dumma magic spelare... Men jag tvivlar på att jag träffade en enda rollspel.nuare förutom Anders&Tove som jag inte kom på att de var dom förän typ man åkte hem...

Jaja. Man får alltid hoppas att det ev. blir någon forum träff eller liknande nånn gång.

Nån som spelade några roliga spel?? Själv SLade jag #conspiracy theories, I skuggan av Madam Gilliotin och Vita Liljor.


Nightfang som diggade Western Tabletop

Insanity is just a state of mind...
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
En till...

...Som du hittade var på slsamlingen för "I skuggan av..." nämligen undertecknad. Vem av dessa trevliga människor var du?

//Kalle - den rödhårige...
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Vita liljor

Jag gillade Vita Liljor, det var en schysst ide... Jag var med och beta-testade det. Hoppas att några av mina ideer kom igenom, för det var lite kort...

Ser fram imot att SL:a det för resten av min spelgrupp här hemma. Det kommer bli så kul.... :=



Ximnipot - nu med 300% extra CoC-tillbehör
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Ödet ville inte väl...

Vet du vad det roliga var... Jag kom 30 min försent på "Skuggan..." och missade hela skiten /images/icons/smile.gif.... så himla typiskt...

Nightfang tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

William_Besario

Warrior
Joined
20 Jun 2000
Messages
261
Location
Borlänge , SWEDEN
Re: Någon på Ljungaverk 1997?

min älg dog! jävla olav, stackars nisse ( jag spelade den unga killen )
scenariot var ju hur jävla fränt somhellst asså!

"do you want to live forever?"
 

M@STER

Veteran
Joined
14 May 2001
Messages
42
Location
Nyköping , La Svecia
Re: Någon på Ljungaverk 1997?

Jag blev sprängd i luften!
Min karaktär var den lilla människan med psi-krafter.
Annorlunda spel-idé, att alla grupper skulle mötas på samma ställe. Häftigt!

~=<Det man inte vet mår man inte dåligt av /images/icons/smile.gif>=~
 
Top