Nekromanti Nu är LinCon över...

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
...och så får man se fram emot nästa konvent. Undrar hur stora DraCon och SydCon blir... Är det någon som har något konvent att rekommendera?

Sagt av hans excellens Ärkemagikern av Felicien.
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Re: Ack å Ve [NT]

Var det några av er rollspel.nu:are som hittade varandra på LinCon? Jag gick ner till cafeterian vid 22 på onsdagen, men jag såg bara massa magic-spelare där...
[color:green]Han</font color=green> och [color:green]M@ster</font color=green> träffade jag förstås, men det är inte så konstigt då denna oheliga trio är med i samma spelförening...

/[color:purple]Bosse</font color=purple>, som måste erkänna att han "luktade magic" de två sista dagarna av konventet.

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
hej hopp

Var det några av er rollspel.nu:are som hittade varandra på LinCon? Jag gick ner till cafeterian vid 22 på onsdagen, men jag såg bara massa magic-spelare där...
[color:green]Han</font color=green> och [color:green]M@ster</font color=green> träffade jag förstås, men det är inte så konstigt då denna oheliga trio är med i samma spelförening...

/[color:purple]Bosse</font color=purple>, som måste erkänna att han "luktade magic" de två sista dagarna av konventet.

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Kaosen i Lidköping, nu snarast X-Mas kaoset. Lite otrevligt folk där bara, JÄTTE CEPIGA!

"Beware of the Cöla Craver!"
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Incognicon finns ju också... fast jag konkurrerar för er som vill ha bara en lugn träff i Stockholmsområdet så rekommenderar jag Hagaparken Picknick den 16 juni klockan 11 vid koppartälten...

äsch, är ju inte ens seriöst och vi får se vilka som dyker upp, allt från lajvare till bordsrollspelare är inbjudna i vilket fall...

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Kan inte, eftersom jag är i Eskilstuna då, skall på öppet hus i Mälardalens högskola som man är inbjuden till.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Re: hej hopp

Jag var där men såg tyvärr ingen Rollspel.nu:are. Hörde dock att Shadar Fal såg Yassilus vid ett Magic-bord...

Men visst var det ett härligt konvent i alla fall!



Ximnipot - den otydliga handstilen
 

Aerid

Veteran
Joined
23 Dec 2000
Messages
107
Location
Henån, Sverige
Någon på Ljungaverk 1997?

Inte heller jag hittade någon rollspel.nu:are såvida ingen av er spelade Ljungaverk 1997 på lördagen.
Det äventyret fått mig att tänka om lite vad gäller mitt sätt att spelleda.
Haha! Nu ska jag ändra min spelstil till 100%.


//Aerid/Sir Rikard
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Såg ni mig i min fina Yassilus-tröja? [nt]

Attans! Missade dig! Men å andra sidan träffade jag på nightowl( som i verkligheten heter Erik) som min SL i Gondica-äventyret...

Weeha!
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Re: Någon på Ljungaverk 1997?

Jag var med i ena polis-gänget, där vi inte dog i explosionen i fabriken, och det efteråt blev en stod eldstrid på heden utanför herrgården.

Låter det bekant?

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: hej hopp

Hittade nightowl, som min SL till Gondica-äventyret. Träffen 22:00 i cafeterian blev en flopp, får man säga...

Weeha!
 
Top