Nekromanti Nu är det dags. Boosta din nästa !

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
På senaste tiden har folk varit väldigt hätska mot varandra här på forumet. Så nu är det dags med en "boosta" tråd. Skriv något bra om någon eller några här på forumet.

Mången kramar till hela WRNU.

McFisk vill boosta:

Dante: För att han är så go och utan anledning mer än att vara trevligt räddade min dag genom ändra om min Indesign fil till pdf format. Stor puss !

Han: För att kommer med mäkta bra kritik som hjälper mig bli en bättre speldesigner.

w176: Utan henne hade jag inte haft hälften av alla deviant art tutorials.

solvebring: För att lik mig är han en konstnär i startgroparna och sitter och tragglar för att bli bättre eller iaf försöka nå samma nivå som de flesta andra.

Vitulv: För att man kan vara smart utan att vara akademiker.

Tony.M.Meijer: För att Tony gillar tekniker och för kommentaren vill du ha kritik och inte bara anta att man vill det. =)
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
McFisk: För att den här tråden synnerligen behövs och för att motverka töntig hetskhet. Bra initativ!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,626
Location
Rissne
Tsianphiel: För att hon är den hon är och gör det hon gör. Och står ut trots en massa gnäll och oegentligheter.

Niklas73: För att han gör sin grej, och inte ger upp.

Dante: För att han aktivt jobbar på forumandan. Och dessutom ofta har tid att hjälpa de som kan mindre än honom om design, layout och typografi.

solvebring: För att han så ofta är positiv till saker, och så sällan negativ.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
anth, Dante, Oldtimer, Storuggla, Jarl, och Eksem: För all hjälp med DnD4E. Allt från tips och råd till hjälp med inköp av rätt material.

Vitulv: För att han är en episk DM som man lär sig mycket av.

Vimes: För att LoL är mer än i startgroparna
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Storuggla: För han har varit skitdålig på att få bra resultat med en t20 tärning under en lång tid nu. Dessutom har han köpt vetenskapliga tärningar vilket haft oförändrat resultat. När förmågan att förbättra skicklighet och tur saknas så tror jag att han skulle behöva en boost.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
HALiBot
Utan honom hade inte Rollsp... OK, småpraten varit vad den är.

(Men bakom varje bot finns en riktig människa som ska hyllas - Gardener till exempel)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Skämtar ni eller? Fatta hur många jag är tacksam mot här! Damn... Okej. Jag ska försöka. Men alla de som glöms ska ha cred de också. Of course. =)

krank: För att han alltid hjälpsam, pratglad, uppmuntrande. Världens bästa Småpratskompis och gratissupport. :gremwink:
Han: För att han är reflekterande, saklig och kritisk och hjälper mig i så många speltekniska frågor. Kanske min största influens vad gäller mitt spelande.
wilper: För att han alltid är en trevlig prick med goda förslag.
Arvid: För hans godhet och välvilja både i och utanför hobbyn. Stort tack.
Krille: För allt det han lärt mig. Ärlig, rak och vis.
Mekanurg: För allt det han lärt mig. Alltid snäll och informativ.
Arfert: För att du är du - en helylle kis a la oldschool-illustratör.
Dante: För att du är min favoritmoderator. :gremwink: En rak och rättviss jazzare. Stilig är han också.
Robert Johnsson: För att han alltid peppar och kramar. Kram på dig med.
Gardener: För att han alltid är lika trevlig och alltid lika hjälpande. Olle's the man.
DeBracy: För att han är världens sötaste skäggbjörn. En trygg famn i Småpraten.
Vitulv: För att han alltid varit uppriktig och rak.
McFisk: För att han är så optimistisk och glad. Får mig att vilja teckna mera.
Tony.M.Meijer: För att han är killen som alltid vill väl och som varit till stor tröst i tecknandet.
JohanK: För att han är den artigaste killen på forumet.

... Tja vad ska man säga? Jag ser mig som de äldre stammisforumiternas korkade lillebrorsa. Jag har inte alltid varit så vis - jag är inte alltid så vis - jag babblar, frågar och står i. Ändå har de alltid tagit hand om en; lärt en mer och mer, om allt från rollspel till datorer och litteratur. Det här är mitt andra hem. Ni är suveräna var och en av er. Och hade Rising varit i livet hade jag tackat honom för att han alltid gjorde mig glad - han var en redig lustigkurre.

Tack till alla dem som boostat mig. Det värmer.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
McFisk: För att du skriver sådana här trådar & påminner om att man borde diskutera lite mindre hätskt.
 

Anton P

Veteran
Joined
10 Dec 2010
Messages
120
Solvebring : han är alltid positiv och glad
Arvid: för att han har hjälpt mej enormt mycket med att komma igång med AW
Dante: för att han är kunnig och duktig, den ultimata chefsredaktören
w176 & Per Folmer: de får dela plats bara för att jag inte vet vems bilder jag gillar mest :gremwink:
krank: för att han gör riktigt bra spel och alltid för smarta diskutioner

Jag gillar verkligen det här forumet och hoppas att jag någon gång i framtiden kan bli en av "stammisarna" här.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,631
Location
Huddinge
Jag läser mer än jag skriver men jag vill också boosta några.

Moderatorerna: för att de håller sidan "ren" genom att döma hårt men rättvist.

Krank: för att han skriver ofta och intressanta inlägg.

W176:för att jag alltid blir fascinerad när någon kan måla så bra.

Mcfisk: för initiativet att skapa den här tråden.

Alla: för att ni har varit med och skapat Internets mest trevliga sida. Där även en dyslektiker som mig vågar skriva inlägg utan att bli påhoppad som en idiot.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Tackar alla.

Jag vill bosta;

Wilper och krank: Ni får era spel faktiakt gjorda, är spelare med väldigt specifika agedor men lyckas ändå alltid diskutera spel på ett sätt som är givande för mottagaren.

McFisk: För den asbra tråden
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Tack alla för att ni finns. Tack för att man kan komma in på wrnu vid praktiskt taget vilken tid som helst och småprata med någon. Tack alla för oavsett hur ensam jag kan känna mig vid någon tidpunkt, så finns någon som man kan snacka skit med.. lr åtminstone glädja med ens egna !isbrytar-prat.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Jag får väl boosta Krank- av någon anledning är han kärnan i forumet för mig- jag är glad över att han finns, även om jag ofta inte håller med honom om saker och ting. Men jag är jävligt nöjd med att han hänger här.

Vitulv är också en sån person- håller sällan med honom, pratar sällan med honom- men det känns liksom asbra att ha honom här, vet i fan varför. Gillar att han är här helt enkelt?

Sen ska man kanske inte boosta någon man är kompis med i "riktiga" livet- men jag tycker ofta Simon går in i diskussioner med garden nere och lyssnande- vilket är asbra, särskilt eftersom han är moderator

Poppe och Måns och Arvid har ju asgrymma tankar om rollspel som man bara vill sörpla i sig (plus flera andra också så klart- men dessas tankar är viktiga för mig)

Storuggla har roliga små grejer på slutet av sina inlägg, liksom Han- det roar mig mer än det borde :gremsmile:

Ja, man kan ju räkna upp allihop :gremsmile:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Jag vet inte om ni kommer ihåg det, men jag hade en liten tradition av att boosta veckans grisodlare här på forumet. "Veckans" var väl en sanning med modifikation, eftersom jag inte utnämnde folk veckovis, men ändå. Det låter ju fint.

Anyway, om vi ska boosta folk så vill jag passa på att lyfta Barcaii som var superschysst och hjälpte mig att skapa ett pdf-dokument med ifyllningsbara rutor, så att jag kunde administrera rollpersonernas rike i kampanjen Kingmaker. Det gjorde verkligen min vecka, och det är något som jag verkligen kommer ha stor nytta av i den fortsatta kampanjen. Det är något av en prestation att lyckas dyka upp på forumet och omedelbart göra sig omtyckt av Vitulv, men är man schysst och ställer upp så ska man bara bli utnämnd till Veckans Grisodlare, och härmed blir Barcaii det.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Jag vill boosta fler än jag kommer på just nu...

krank, för att han är awesome i diskussioner. Saklig, kunnig och engagerad.

solvebring, för att han har en massa frågor och faktiskt ställer dem. (Jag ser dig som en jämlike, dude. Sitter i samma båt och har samma respekt för De Stora Häftiga Stammisarna)

Dante, Arfert och alla andra som hjälper till när folk har frågor om typografi.

DeBracy för att han är gammal och vis och rolig.

Han, för att han är en inspiration.

Robert Jonsson för att han har coola spelidéer.

ALLA som står ut med att jag vill gräva ner mig i tradfantasy samtidigt som jag vill friforma, samtidigt som jag vill... allt jag nu vill som också krockar.

ALLA som hänger i småpraten och hjälper mig fördriva tråkiga stunder.

Avatarex och alla andra som jobbar med Eon IV. Det är skithäftigt att ni vågar ta initiativ och ändra saker, asläckert att ni är så öppna med vad som händer och superfantastiskt att ni håller lågan brinnande och jobbar på!

ALLA moderatorer och redaktörer. Ni gör ett asbra jobb.

ALLA nya användare! Ni tillför något nytt till forumet hela tiden, även om ni ställer frågor som redan ställts. Dessutom blir ni gamla och visa senare (eller blir gamla och ovisa, som jag :gremwink: ).
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Jag har många att boosta. Ber om ursäkt på förhand om jag missar någon:

Gardener för hans oupphörliga arbete med att göra wrnu så bra som det är. Keep going strong!

Krank och Möller för deras trevliga sällskap på wrnu och att de stått ut med mitt spånande på GothCon två år i rad. :gremlaugh: Och för att de är kul att snacka skola, genus och annat med.

Arfert, DeBracy, w176, Vildkatt, wilper, Arvidos, Storuggla, Krille, Vitulv, Han, Ram, Johan K, Robert Jonsson och en massa andra som har haft en hel hög med intressanta idéer och funderingar som jag hänsynslöst snott. :gremwink: Och givetvis för de många intelligenta inlägg som jag sett produceras i diverse diskussioner här på wrnu och bland de jag mött i verkligheten.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
w176 för att hon är konstant hjälpsam, vänlig och prestigelös. Kommer det lajv-frågor så vet man att hon kommer svara på dem. Alltid kreativa och bra inlägg och till skillnad mot så många andra av oss så är hon -aldrig- tvär eller otrevlig. Klona dig eller skaffa 4000 barn.

Han för att när man tycker att forumet är lite dött och det saknas intressanta trådar så kommer han med ett inlägg av typen "jag hade lite tid över så jag gick igenom hela internet inatt och fixade de 50 bästa länkarna till artiklar om skräck". Din kreativitet är jätteviktig.

Dante för att han modererar så jäkla bra och fokuserar på forumets stämning och välmående. Dante tenderar även att alltid ha rätt så det känns bra när man håller med honom.

Storuggla för att när någon frågar om det okända rollspelet XFHUGL som ingen någonsin hört talas om så svarar han med ett "jag har tredje och fjärde upplagan här hemma, vilken är det du menar?". Kort sagt så svarar han på frågor som ingen annan klarar av (och jag gillar när alla trådar får svar).

Alla som hänger på forumsspelsforumet för att det är roligt att vi gör annat ihop än att diskutera.

En massa andra som jag har glömt eller inte lärt mig namnen på eftersom jag inte är så aktiv numera för att ni gör wrnu till ett ställe jag fortsätter att besöka.
 
Top