NYHET Nominera till Fenix Awards

Jag hörde ett rykte om att jag vunnit guld i Bästa spelmaterial i Fenix, med Tjuvfesten <3 (visste inte ens att folk läst äventyret, let alone testat det).

Ja, och så fick Tjuvar och Lönnmördare silver för Bästa supplement och Bästa rollspelsprodukt 🥰

Stort grattis alla vinnare! Glad att höra att så många var så glada och det var kul att se så många välförtjänta vinnare. Stort tack också till Andreas Lundström som roddade galan åt mig på plats, Pontus Wolke som löste utskrifter och @ceruleanfive för diplomlösningar. Plus alla presentatörer och jurymedlemmar.

Här är en lista med alla diplomen i PDF-form:
Vinnare
Och @Dante och @Magnus Seters för utmärkelsen som Eldsjälar

Stort grattis alla vinnare! Glad att höra att så många var så glada och det var kul att se så många välförtjänta vinnare. Stort tack också till Andreas Lundström som roddade galan åt mig på plats, Pontus Wolke som löste utskrifter och @ceruleanfive för diplomlösningar. Plus alla presentatörer och jurymedlemmar.

Här är en lista med alla diplomen i PDF-form:
Vinnare
Och @Dante och @Magnus Seters för utmärkelsen som Eldsjälar
Ja, tack som fan.
Otroligt oväntat och otroligt roligt.

Hur funkar det -- har både Mina mardrömmars stad och Tjuvar & lönnmördare fått utmärkelsen Bästa Rollspelsprodukt?

Ah, tack. Borde kanske skrivas ut i text, inte bara uttryckas i färgvalet.

Det skrivs ut på väldigt många andra platser, t ex vid själva omröstningen och så kommer det stå i text sen. Diplomet är först och främst för en själv.

Back