Nekromanti Nightowl gör Stockholm osäkert

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,875
Location
Stockholm
Nu bestämmer vi tid och plats! ...

Med tanke på att forumet snart kommer att gå ner och att vi aldrig kan vara riktigt säkra på när det kommer upp igen föreslår jag att vi redan nu spikar tid och plats för den förestående forumsölen.

Mitt förslag är: Carmen, från kl. 18 (och dagen är alltså onsdag 21 maj).
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Re: Nu bestämmer vi tid och plats! ...

Din länk funkar inte för mig, men är det Carmen på tjärhovsgatan du menar?

Vi får se om jag kommer, det kan hända att jag lider av grav tentakoma. Jag ska försöka dyka upp iaf.

Om inte annat borde jag bjuda igen den där ölen jag så nesligt lurade av Eksem på förra forumsölen, glömde helt av det innan jag gick hem. :gremblush:
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,524
Location
En mälarö
Re: Herr Nils kastar upp

Då går vi och äter en god bit mat på Longhorn på torsdagen. Jag hoppas att du inte är vegetarian
Hade det inte varit roligare att släpa med honom till Longhorn om han VAR vegitarian? :gremcool:

/Anders
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Nu bestämmer vi tid och plats! ...

Låter bra. Jag kanske har fått förhinder dock så jag kanske inte kan dyka upp. Nästa vecka är väldigt tjock just nu.
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Re: Herr Nils kastar upp

Hör ni, har ni plats för en galenpanna? Jag gillar också biff, och jag kan hålla käften rätt bra om man ber mig. :gremgrin:



/Feliath — Vilket Longhorn, though? Det finns väl fyra-fem stycken i Stockholm
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,875
Location
Stockholm
Re: Nu bestämmer vi tid och plats! ...

Anders Åstrand said:
Din länk funkar inte för mig, men är det Carmen på tjärhovsgatan du menar?
Precis det Carmen är det.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Nu bestämmer vi tid och plats! ...

Jaaaaa! Då kan vi fira Mr T's 56e födelsedag!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Ska vi fira Atlas Martyrerna då? [ANT]

De var ju trappister så öl passar ju bra in...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Herr Nils kastar upp

Jag släpade dit Chrull och han var vegetarian, man kan inte köra samma skämt flera gånger, det är inte kosher.
Jag har varit karnivor ett bra tag nu.


Förövrigt ska det öppna ett Longhorn cirka 45 sekunders gångavstånd (5m30s kryp) från min port. Precis vid vattnet!
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: ...och 555:e årsdagen av östroms fall [ANT]

OK - kort om mina forumsträffar:

Ölträff onsdag: Jävligt billig öl på Carmen. Jag förstår varför, eftersom stället är så sunkigt att man förväntar sig att skurkar från Fantomen ska sitta där och planera att plundra döskallegrottan. Kul var det i alla fall. Dante pratade om nya forumet. Jag berättade om orgasmotronerna man kan köpa från Teknikmagasinet (eftersom Rising inte var där). Chrull berättade om den här filmen: http://www.ironsky.net/site/ Rymdnazister! Medverkade gjorde även Jonas och ett par av Chrulls polare

Proteinträff idag torsdag: Herr Nils, Magnus Seter, Feliath, jag och Chrull, igen! The FUCKER! Först åt vi protein (fast jag åt inte en megabiff utan nån sorts nacho-blacho med biff - gott var det i alla fall, och jag fick paltkoma), sedan gick vi till en krog i Gamla Stan som var så exklusiv att man pratade engelska. (Herr Nils pratade tyska) Chrull berättade om rymdnazister igen. Feliath demonstrerade sin förmåga att memorera Woody Allens ståuppnummer. Herr Nils berättade om mordet på Charles the Good och om det bästa sättet att göta krut (urin från vindrickande biskopar). Folk beundrade Chrulls penis... IPod.

Erik
 
Top