Nekromanti Neogames hemsida och webshop uppdaterad.

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Äntligen fått upp de nya rollformulären på sidan, och de tärningar som frågades efter här på forumet tidigare. Rollformulären kommer släppas den 12:e, men en begränsad upplaga kommer förmodligen med till Lincon.
Hoppas man får möjlighet att träffa många av forumiterna där. Det blev ju ett lite abrupt slut på Gothcon, och jag missade många av er där ;(
 

Kanturi

Swordsman
Joined
11 Apr 2005
Messages
533
Location
Mölndal
Re: Neogames hemsida och webshop uppdaterad.(LOT)

Hoppas man får möjlighet att träffa många av forumiterna där.
Kommer tyvärr inte att komma dit, men kommer kanske att hjälpa till hos Goblin Games på nästa Gothcon (jag vet, lång tid kvar...)...

//Emil Nises
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Coolt, rollformulär får man aldrig nog av så det är bara bra.
Hoppas vi får se riktigt låga priser på lincon för dit kommer jag iår för första gången i mitt (olyckliga) liv :gremwink:
Så... då ses vi där, även om jag såg dig än svänga på GothCon (vi talades inte vid just då så du har inte glömt bort något).
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Stora bilden på rollformulären funkar inte [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

Boldtaar

Warrior
Joined
12 Jul 2004
Messages
264
Location
Göteborg
Trevligt, men jag hann bli lite orolig när det var så tyst efter GothCon :gremsmirk:

Inget nytt med SL-skärmen? :gremcrazy:
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: När kommer Jargien? (NT)

Inget exakt datum är satt för Jargien än. CJS skriver när han har tid, men han är en upptagen man, så vi får helt enkelt se. Vi siktar på innan jul i alla fall. Den har inte högsta prioritet just nu.
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Stora bilden på rollformulären funkar inte [NT]

Fixar det så snart jag kommer tillbaka till redaktionen (funkade ju igår natt!) Mycket egendomligt.
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Det har varit minst sagt hektiskt efter Gothcon med dödsfall i familjen (svärfar blev ihjälstångad av en tjur, vilket var anledningen till mitt bråda uppbrott från Gothcon på lördagkvällen), och jag har fått ta över delansvaret för en gård med över 500 tjurar ;/ Inte så lätt när man inte är någon bonde, och det tar TID, tro mig. Jag har helt enkelt inte ens haft tid att delegera jobb ordentligt.

Men nu har allt stabiliserat sig, och vi arbetar som vanligt igen.
Spelledarskärmen är lite av en parantes just nu, och jobbas med när det finns tid, men mest krut lägges på Bestialiska folk, Alver och uppföljaren till Diamantäpplet.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Jag beklagar verkligen

Men vi ser fram emot det kommande! Och bra jobbat med Neogames hittils!

-Hjalle
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Stora bilden på rollformulären funkar inte [NT]

Länken är nu fixad!
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Re: Jocke gör en kortis.[ANT]

Till att börja med vill jag beklagar sorgen.

Många har sagt det och det tåls att sägas igen; Bra jobbat med NeoGames!

- Jocke, beklagar och hyllar.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Whoo whoo...
Wunderbaaar... Jag gillar tanken på nya formulär, min spelgrupp har helt trasiga pappersbitar som lite lätt påminner om karaktärsblad... :gremtongue:
Dessutom så finns det lite för lite plats för vissa saker man velat ha på karaktärsbladet...

Kul att se att det äntligen kommer, har vart efterlängtat! :gremlaugh:
Jo, jag missade dig på GothCon. Jag hade influensa och orkade bara släpa mig dit en stund, och då vart du inte vid NG båset...

Men, hur går det med medeltidssessionen som kanske skulle äga rum i sommar? Det börjar ju vara dags att planera jobb, tentor och ev. resor ganska mycket snart... :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Får ju säga att de formulären ser riktig tjusiga ut !!
Dock så får man ge sig till tåls & hoppas på att de dyker upp snart i butiken sin...

/ Johan K, som ananrs hade köppt dem på LinCon
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Det kommer inte att bli någon officiell happening i Augusti detta år. I och med allt som har hänt så finns det ingen tid att planera för det, och tidpunkten då allt skulle gå av stapeln är precis då vanligtvis sista skörden bärgas, vilket plötsligt påverkar mig otrevligt markant.
Men eventet är någonting som jag verkligen vill genomföra, så vi får sikta på nästa år helt enkelt.
 

Isendul

Veteran
Joined
28 Feb 2006
Messages
32
Location
Alingsås
Re: Neogames hemsida och webshop uppdaterad.(LOT)

Alverna då? ingen som bryr sig? jag vill ju veta när alverna kommer! jag gillar alver! :gremtongue: (Jajamensan!)

Fixa sundelin igen, jag gillade honom... han gör säkert ett jättebra jobb på foxtail.

Skärmar vill vi ju ha mer än alv-boken, faktiskt. Får väl klistra upp dem nya skadetabellerna på den gamla skärmen...

:zeppelinare: Zeppelinare är fula, fattar inte varför jag la in den, Besök Dad.Foo.Se! vi uppdaterar snart lite ordentligare
 
Top