Nekromanti Neogames hemsida och webshop uppdaterad.

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Neogames hemsida och webshop uppdaterad.(LOT)

"Fixa Sundelin" - lyckas någon göra det blir jag väääldigt imponerad.

"han gör säkert ett jättebra jobb på foxtail"

Han är Foxtail. :gremsmirk:

-Hjalle, men misslor blir läckert.
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Neogames hemsida och webshop uppdaterad.(LOT)

"Fixa Sundelin" Hum, frågan är om man ska använda en lyfalireplika (skarp förstås, jag är ju ingen torterare ju) eller något mera modernt, som en AK5a.











Ja, ni sa ju fixa? :gremconfused:

/Marcus fixare
 

Isendul

Veteran
Joined
28 Feb 2006
Messages
32
Location
Alingsås
Re: Neogames hemsida och webshop uppdaterad.(LOT)

nja, jag skulle gilla något magiskt typ ob2T6 smärta, bara så att det känns. Men för mundanas skull skada INTE misslorna!
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Fixa sundelin

"Fixa sundelin igen, jag gillade honom... han gör säkert ett jättebra jobb på foxtail."

Hemskt ledsen, men jag är inte så jätteintresserad. Jag har skrivit klart mitt manus till Misslor. Därmed får jag anse mig klar med mitt jobb till Eon.

Just nu så donar jag vidare i den takt jag har lust med på Foxtail och gör de saker som jag trivs med. Mitt intresse ligger just nu på rymdskepp, speciellt lätta fraktare och deras besättningar och öden, och det passar inte så hejjans bra i Eon.
 

Isendul

Veteran
Joined
28 Feb 2006
Messages
32
Location
Alingsås
Re: Fixa sundelin

Äh... Ja, precis så. Men rymdskepp och sådana grejor skulle passa rätt så bra i... kanske inte eon men neotech (snacka varken med eller emot, jag vet att du inte vill).

Men då får väl jag tacka dig för allt du har gjort för oss eon-spelare.

//Älskar dina misslor, de är de tuffaste (och sötaste) varelserna på mundanas yta efter Hormzerna (dom är bara så idiotiskt dumma så att man måste gilla dem).
 
Top