Rangertheman
Myrmidon
Det är bara spelande, men Spel & Sånt ligger 10-15 minuter bort, och de har massor av MtG-kort.@Rangertheman : kommer det finnas någon butik eller liknande för att typ köpa magic-kort, eller är det "bara" spelande?
Ha det superskoj!!!!26 timmar kvar innan Nördhelgen startar. Det finns fortfarande rollspelsplatser kvar både till lördagen och söndagen, plus drop-in.
Jag är verkligen i underläge eftersom de flesta av er vare sig har riktigt namn eller bild. Men jag kommer att tänka på ett ord ur Adams & Lloyds ordbok The Meaning of Liff (1983; och jag översätter):Kul om vi forumiter som deltar kan ha något hemligt tecken likt the Purple Hand (Enemy Within) för att identifiera varandra på plats.![]()
Jag är verkligen i underläge eftersom de flesta av er vare sig har riktigt namn eller bild.
Jag känner igen alla forumiter som spelleder, tror jag, men ett tydligt tecken från besökande forumiter vore guld!Kul om vi forumiter som deltar kan ha något hemligt tecken likt the Purple Hand (Enemy Within) för att identifiera varandra på plats.
Peppad!
Ah sorry, OT-moderade mig själv här, men du var snabbast i djungeln...Vi har en sån pinsmaskin här på jobbet...!
Inget undgår mig!Ah sorry, OT-moderade mig själv här, men du var snabbast i djungeln...
För bokstavligen två minuter sedan fick vi frågan om att köra Magic the Gathering på Nördhelgen. Det är en som varit och demat MtG på några nördhäng som kommer dit och ordnar prova på. Att köra mer avancerat spel är säkert också möjligt. Tråkigt nog har inte Spel & Sånt visat något större intresse för Nördhelgen, förutom att de satt upp affischer för den.@Rangertheman : kommer det finnas någon butik eller liknande för att typ köpa magic-kort, eller är det "bara" spelande?
La en liknande trådstart där den hör hemma!Inget undgår mig!
Märkligt, De borde ju fixa rabattflyers som gäller under helgen åtminstone/sponsra med hyllvärmare som priser etc???För bokstavligen två minuter sedan fick vi frågan om att köra Magic the Gathering på Nördhelgen. Det är en som varit och demat MtG på några nördhäng som kommer dit och ordnar prova på. Att köra mer avancerat spel är säkert också möjligt. Tråkigt nog har inte Spel & Sånt visat något större intresse för Nördhelgen, förutom att de satt upp affischer för den.
Ja, verkligen.Märkligt, De borde ju fixa rabattflyers som gäller under helgen åtminstone/sponsra med hyllvärmare som priser etc???
Detta är första, right? Om ja, så är försiktigjet förståeligt. Till nästa visar ni upp hur det blev, gärna med bilder och dylikt. Då kan ni oxo förklara fördelen för dem, om de inte ser den självaJa, verkligen.