Konvent Nördhelg Norrtälje 3-5 oktober

Detta är första, right? Om ja, så är försiktigjet förståeligt. Till nästa visar ni upp hur det blev, gärna med bilder och dylikt. Då kan ni oxo förklara fördelen för dem, om de inte ser den själva
I våras anordnade vi ett konvent här i Nyköping och fick rätt svagt gensvar från en del aktörer, men eftersom det blev enormt lyckat har de nu börjat hänga på låset inför nästa års iteration!

I våras anordnade vi ett konvent här i Nyköping och fick rätt svagt gensvar från en del aktörer, men eftersom det blev enormt lyckat har de nu börjat hänga på låset inför nästa års iteration!
Precis.... trackrecord som visar på att saker är lyckade bygger förtroende..
Inget varumärke vill rikera att förknippas med nästa Fyre Festival (https://en.wikipedia.org/wiki/Fyre_Festival) ;)
Även om det ska till fummel av episka proportioner för att gå så illa, men för en liten spelbutik så kan EN dålig upplevelse på hemmaplan ha konsekvenser i anseende

Jag vet i och för sig att de är lite restriktiva med sponsring ur ett rättviseperspektiv. De vill inte behöva ta diskussionen varför de sponsrar en förening och inte en annan, vilket jag köper. Men vi är trots allt den enda föreningen i kommunen som har så stark koppling till de mesta av deras sortiment.

Jag vet inte och för sig att de är lite restriktiva med sponsring ur ett rättviseperspektiv. De vill inte behöva ta diskussionen varför de sponsrar en förening och inte en annan, vilket jag köper. Men vi är trots allt den enda föreningen i kommunen som har så stark koppling till de mesta av deras sortiment.
Med ett lyckat event under bältet, så kan ni ta diskussionen om någon typ av spons för eventet, inte föreningen. Stor skillnad ;)

Och @Rangertheman , om ni i det läget kan påvisa att ni når besökare som sträcker sig längre än deras normala kundbas (nörrtäljenördar), så ökar chansen ytterliggare. Då blir det också en marknadsföring för deras postorder/web verksamhet ;)

Vilken galet lyckad premiär! K-Pop-dans av hög nordisk klass, dansworkshop, Cosplay Walk-on, en hel del brädspel och Drakar och Demoner - Drakborgen. I morgon blir det mycket tyngre spelfokus! 🙂 Det finns rollspelsplatser kvar!
Vaknade fem för att hinna med en Flexibuss, men är på gång - ryggan full med dungeon!

Föreställer mig en scen där forumiterna färdas mot N-tälje, likt de olika gängen i The Warriors, på väg till Riffs nattliga möte i New York.

Can you dig it?

Back