Nekromanti Nån som snor användaruppgifter?

Arfert

Facit
Skulle logga in med min vanliga identitet (Arfert), men mitt lösenord funkade plötsligt inte. Vad göra?

Jag hoppas att det bara är teknikstrul.

Men det här påminner mig om något som höll mig borta nästan en månad: forumet bör ha en epost-adress istället för kontakta-formuläret. Speciellt eftersom mail-servern formuläret och glömt lösenords-funktionen är kopplad till inte tycks fungera.

Det är för att Dante la till dig i DoD-klons-gruppen. Det pajade allas inloggningar. Säg till Dante eller Magnus så kan de ge dig ett nytt lösenord.

Lösenordsåterställning har inte funkat någon av de 3502 gånger jag försökt. Jag satte istället i gång en skallgångskedja över samtliga sociala medier.
Den som kan spåra den kedjan vinner tre regelböcker från ett svenskt rollspel med grönt omslag.

Arfert2;n117643 said:
Skulle logga in med min vanliga identitet (Arfert), men mitt lösenord funkade plötsligt inte. Vad göra?

Hur vet vi att du är den riktiga Arfert och inte någon som försöker stjäla Arferts inloggningsuppgifter?

Jag ställer en kontrollfråga: Vilket skiljetecken är löjligt att ha i titeln på ett fantasyrollspel?

Haha, Arfert 2 har fått typ fyra "gilla" vad jag kan se och är nästan uppe i full signalstyrka på det =)

Håller helt med arfert. Så jäkla onödigt att ha ett utropstecken i ett fantasyrollspel. ????

Det är ett fel i vB5
Det är förhoppningsvis bara ett dussin forumiter som är drabbade.
Vi vet vilka forumiter som är drabbade och försöker åtgärda problemet.

Som vän av ordning frågar jag mig: Kan det bli för många Arfert? Kanske borde jag själv byta namn till Arfert3? Och vid den tanken dök det genast upp ett märkligt sug. Jag vill göra ett rollspel. Jag tänker kalla det... Skräck!

luddwig;n117834 said:
Som vän av ordning frågar jag mig: Kan det bli för många Arfert? Kanske borde jag själv byta namn till Arfert3? Och vid den tanken dök det genast upp ett märkligt sug. Jag vill göra ett rollspel. Jag tänker kalla det... Skräck!

Vilket väcker en intressant fråga. Om man skulle skapa ett konto, exempelvis Arfert4 (utan att ha ett tidigare konto, så inga strumpdockor här inte, Krille), men aldrig påstår att man är samma person som Arfert eller ens Arfert2 eller Arfert3, skulle det då räknas som att man låtsas vara en annan användare?

Om jag påstår att jag är Arfert4 trots att det kontot inte finns, begår jag ett regelbrott då?

Det finns många Arfert (Arfert1, Arfert2, Arfert2 mm) men bara en Arfert!

Jag antar att ni fattar att jag bara skojade med kontrollfrågan till Arfert!

Framsynt bakåtsträvare;n117851 said:
Namnförslag till ditt nya rollspel: Andra världskriget!

Är namnförslaget "Andra världskriget"! eller "Andra världskriget!" ? :smile:

Back