krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 37,601 Location Rissne Today at 18:19 #241 Det är lugnt, det är helt OK, jag fattar att Rotsystem inte riktigt räknas med i såna här diskussioner =)
Det är lugnt, det är helt OK, jag fattar att Rotsystem inte riktigt räknas med i såna här diskussioner =)
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 13,807 Location Ludvika Today at 19:08 #242 Okej fine! Det finns massor av bra cyberpunkrollspel redan! Men jag skulle nog ändå vilja se Ligans take cyberpunk =D Om vi översvämmar hyllorna med cyberpunkrollspel kanske fler börjar spela dem och inse att cyberpunk är bäst!
Okej fine! Det finns massor av bra cyberpunkrollspel redan! Men jag skulle nog ändå vilja se Ligans take cyberpunk =D Om vi översvämmar hyllorna med cyberpunkrollspel kanske fler börjar spela dem och inse att cyberpunk är bäst!
Bifur Veteran Joined 28 Dec 2015 Messages 6,572 49 minutes ago #243 Rymdhamster said: Men jag skulle nog ändå vilja se Ligans take cyberpunk =D Click to expand... Blade Runner?
Rymdhamster said: Men jag skulle nog ändå vilja se Ligans take cyberpunk =D Click to expand... Blade Runner?
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 13,807 Location Ludvika 48 minutes ago #244 Bifur said: Blade Runner? Click to expand... Se svar ovan; inte riktigt samma grej.