Nekromanti När är ditt foto taget?

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag ritade min bild på förra torsdagsmötet på jobbet. Vad mötet handlade om har jag ingen aning om dock. :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
anth said:
Cissi said:
Jag ritade min bild på förra torsdagsmötet på jobbet. Vad mötet handlade om har jag ingen aning om dock. :gremsmile:
Du MÅSTE gå på fler möten... :gremsmile:
Fint, du vill få mig sparkad! Tur för dig att du är så söt, annars hade jag blivit arg. Uppvigla mig till såna saker... *mummel, mummel*
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
824
Location
Stockholm
anth said:
gizmo said:
mitt är nog taget 2004 eller 2005 i St Andrews.
Foto?
Jo, det är faktiskt ett foto. Ett konfokalmikroskopfoto för att vara specifikt. DAPI färgning under ultraviolett ljus.
Fint, eller? :gremsmile:
Och så log de där helt av sig själv som ett G.
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
DEt finns INGET som är så värdelöst som jobbmöten. Chefer vill ha möten bara för att ha dem.
 

Jarl

Hero
Joined
17 Sep 2003
Messages
1,788
wilper said:
http://www.youtube.com/watch?v=gXWsyXRMCQI

Men ja, delvis poäng till Jarl för att spelet först kom på LaserDisc. Men det fanns som synes även portat till C64 (och en del andra plattformar).
Plus att C64-versionen är ju egentligen ett helt annat spel. Amiga-versionen var med nöd och näppe att den gick att göra (det var svårt att få plats med så mycket grafik som en tecknad film har och kunna dekomprimera det i realtid).
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tack vare den här tråden så fick man tummen ur & bytte avatar för första gången på LÄNGE!!
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Våren 2009 i samband med sjösättningen av min svärfars hemmabyggda trämotorbåt. Ett av få tillfällen då jag kunnat bära min jaquette utan att vara helt etikettsvidrig.
 
Top