NYHET MUTANT: ÅR 0 blir figurspel!

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Whohoo! Jag hinner ju knappt titta bort från datorn förrän den anfaller - Landhajen! Och 18,000 sekiner på god väg mot mera kartong i kartongen också, 42h kvar, helt otrolig upphämtning.

Men alltså, allt bortom landhaj är ju bonus så jag är en glad kampare, men det är ju inte utan att man ville ha lite mer kartong-ruin att krypa upp på när den anfaller...
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
784
Där var alla töjmål upplåsta! Nu är det ju rätt frestande att backa!
Undrar om vi får något nytt sista delmål för den sista spurten?
 
Last edited:

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Hmm.. sista delmålet passerat med 125kkr och inte ens markerat som upplåst :'/
Lite pepp-död på min kant.
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
784
Hmm.. sista delmålet passerat med 125kkr och inte ens markerat som upplåst :'/
Lite pepp-död på min kant.
Ja, Ligan brukar ju vara rätt snabba på bollen annars. Lite taffligt nu när kickstartern äntligen drar iväg!
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Blev tillslut en gratis modul till table top simulator, helt ok för mig :)
4h och 40,000 kvar till 1,7 millar så jag misstänker att det här är vad det landar på i sträckmål.

Men ja, lite sena på bollen med uppdateringar generellt. Samtidigt har jag varit ganska hård på bevakningen :)
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
784
Men ja, lite sena på bollen med uppdateringar generellt. Samtidigt har jag varit ganska hård på bevakningen :)
Kan inte se att de uppdaterat hemsidan om det än dock. Gissar att det var ett utskick till folk som redan backat?
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Sådär, då var det på plats - SEK 1,765,464
Jag minns inte vad sistasträckarn låg på innan de stuvade om men 17,7 millar hade jag inte trott trots att det oftast lyfter sista timmarna. Hade nog fått en Landhaj iaf XD

Nå första Skirmish i vårt spelgäng så de blir värt på många nivåer. Spelet i sig, att det är MÅ0 (lööööööövs!) och att man nu får en fin arena för att hålla ordning på var alla är, när förvirringen är som störst (hela tiden?)

Och än en gång kan man gå och sprätta runt och känna sig en smula extra stolt när folk pratar om en ny grej från "Freea Leegaan" :D

Oavsett, som vanligt - hatten av och grattis till Ligan. Ni gjorde det igen! (Inget fotbolls-VM för Sverige men vi äger på rpg-arenan - hot damn!)
 
Top