Nekromanti Mustaschutmaningen

walium

Ganska töntig, faktiskt
Sommaren är en utmärkt tidpunkt för vilda experiment med ansiktsbehåring - i synnerhet för dem av oss som är alltför manliga för att leka med löjliga frisyrer. Därför presenterar jag: handlebarsutmaningen.

Villkoren är mycket enkla:

1. Fixa handlebars.
2. Fotografera dig själv med nyss nämnda handlebars (samt en hatt om du vill vara riktigt cool).
3. Klistra in fotot i denna tråd eller på Ot-forumet.

handlebars.jpg

Attachments

• 1716.jpg
    1716.jpg
    122.5 KB · Views: 604
Schysst timing, då jag tänkt raka en handlebar - eller Germanus Humpa-humpa (= tysk porrstjärne-mustasch), som den kallas i mina kretsar - till årets midsommarfirandet. Jag återkommer nästa vecka.

Tyvärr... Min ansiktsbehåring är riklig nog för att klara av hyfsade polisonger, men vid handlebars går gränsen; mustaschen sitter liksom inte ihop med resten av håret. Så det blir inte så bra...

Men en sån har jag ju redan! Eller ja, med visst skägg iofs, om det är acceptabelt.

Då fattas bara hatten...

krank said:
Tyvärr... Min ansiktsbehåring är riklig nog för att klara av hyfsade polisonger, men vid handlebars går gränsen; mustaschen sitter liksom inte ihop med resten av håret. Så det blir inte så bra...

Lider troligen av samma sjukdom, men en kamp är en kamp så jag måste ställa upp!

musch.JPG

1. Fick ihop handlebarsen skaplig. Lider dock av lite håravfall mellan musch, och haka.
2. Äger ingen hatt så det får duga med en keps.
3. Done

// Brun out

Lider av samma åkomma som Konrad Konvalj. På min vänstra sida växer hakhår och läpphår inte ens nästan ihop. Jag skippade hatten för att jag har så snyggt hår.

DSC00321.JPG

Attachments

• 1721.jpg
    1721.jpg
    467.9 KB · Views: 65
Back