Nekromanti Mustaschutmaningen

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Sommaren är en utmärkt tidpunkt för vilda experiment med ansiktsbehåring - i synnerhet för dem av oss som är alltför manliga för att leka med löjliga frisyrer. Därför presenterar jag: handlebarsutmaningen.

Villkoren är mycket enkla:

1. Fixa handlebars.
2. Fotografera dig själv med nyss nämnda handlebars (samt en hatt om du vill vara riktigt cool).
3. Klistra in fotot i denna tråd eller på Ot-forumet.

 

Attachments

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Schysst timing, då jag tänkt raka en handlebar - eller Germanus Humpa-humpa (= tysk porrstjärne-mustasch), som den kallas i mina kretsar - till årets midsommarfirandet. Jag återkommer nästa vecka.
 

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
Tyvärr kan inte min släkts ansikts behåring klara av the awesomeness som är handlebars.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,564
Location
Rissne
Tyvärr... Min ansiktsbehåring är riklig nog för att klara av hyfsade polisonger, men vid handlebars går gränsen; mustaschen sitter liksom inte ihop med resten av håret. Så det blir inte så bra...
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Men en sån har jag ju redan! Eller ja, med visst skägg iofs, om det är acceptabelt.

Då fattas bara hatten...
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
krank said:
Tyvärr... Min ansiktsbehåring är riklig nog för att klara av hyfsade polisonger, men vid handlebars går gränsen; mustaschen sitter liksom inte ihop med resten av håret. Så det blir inte så bra...
Lider troligen av samma sjukdom, men en kamp är en kamp så jag måste ställa upp!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland


1. Fick ihop handlebarsen skaplig. Lider dock av lite håravfall mellan musch, och haka.
2. Äger ingen hatt så det får duga med en keps.
3. Done

// Brun out
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Lider av samma åkomma som Konrad Konvalj. På min vänstra sida växer hakhår och läpphår inte ens nästan ihop. Jag skippade hatten för att jag har så snyggt hår.

 

Attachments

Top