Nekromanti Musik!

omgbambi

Veteran
Joined
21 Feb 2009
Messages
173
Location
Göteborg
Kan bjuda ut min egna Rockspellista

Den innehåller 316 noggrant utvalda låtar. Jag har full respekt för människor som gillar annan musik än mig, allt som oftast gillar jag något som de själva gillar.

Det jag däremot inte står ut med är spotifyspellistor som är uppbyggda av att folk slänger in alla album dom hittar av massa artister utan att ha lyssnat på låtarna först!

Spotifyspellistorna är de nya blandbanden lixom! Man kan inte bara hålla på o blanda in vilken skit som helst.

Tex har jag en cover av Gary Moores out in the fields med Primal Fear, why? För att den är bra jag har däremot inte deras cover på Seek and destroy för den är inte bra.

!!!!11

För att inflika i 'om elektronisk musik är riktig musik' så har Krank rätt.


:9
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
xDanielx said:
Det jag däremot inte står ut med är spotifyspellistor som är uppbyggda av att folk slänger in alla album dom hittar av massa artister utan att ha lyssnat på låtarna först!
Folk gör sånt i andra fall än där dom vill checka artisten i fråga?!? Gross!!!

Übereil
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag har en jävligt blandad musiksmak, och jag är en sån typ som gillar att ta med alla låtar jag gilar i en spellista.

http://open.spotify.com/user/paxxlee/playlist/2qEviWx6y8hTLkn8XQoMx4

Finns så mycket skit på den, men dom jag kommer ihåg lite snabbt är Beastie Boys, Sublime, Iron Maiden, Ska-P, The Specials, Godsmack.. Som sagt, en jävla blandning med över tusen låtar. Självklart är shuffle igång hela tiden (om jag inte är på ett speciellt humör dvs) så jag är helt ovetandes om vad det kommer att vara för låtar, vilket skapar en massa skumma kopplingar.
 
Top