Konvent MunkCon 6

Vi andra kanske kan vara snälla och låta er få det spelet?
Eller så får de samla ihop sig och muta @DocUlmus med middag och dricka för en fortsatt spelkväll på Munkbron. Jag tror inte han är omöjlig (annat än datummässigt, eller så är det vi andra i vår lilla spelgrupp som är struliga med datum ;) ), för att slutföra äventyret med er och få sin feedback tidigare än nästa munkcon (som ännu inte är klart ATT det blir, eller när. men mest troligt november)
Dessutom tar det bort risken att en eller flera spelare inte får en plats på Munkcon, eller kring bordet....eller Att @DocUlmus inte lyckas knipa en spelledarplats.

Munkbron är jätteöppna för att ta emot rollspelare mellan Munkconsen. Så länge man beter sig vettigt och tar hänsyn till att man ÄR på en resturang. Köp lite käk och dricka....eller inget käk och mer dricka typ, så tar de med glädje emot oss rollspelare.
Det finns flera grupper och SL:s som spelar i katakomberna där nere "regelbundet".

Jag ser gärna att vi blir fler.

@StradhLestat har helt rätt och man behöver inte ens bjuda :)

Det vore absolut roligt att spela En valsmelodi, fortsättningen på Dödsängelns testamente. Men jag har inte stenkoll på forum-nick på folk utöver @LeoA78. Vilka var det som spelade Dödsängelns testamente på MunkCon?

Last edited:
Jag hade för övrigt också fantastiskt roligt på konventet och skulle gärna spela fortsättningen på Dödsängelns testamente om vi kan få ihop det.
Jag kan ta på mig att vara värd, men inte i närtid. Om nån månad? Jag bjuder på käk och sprit som muta haha 🥳 :LOL:

Back